- Medlem
- 19. okt. 2011
Kjøpte nettopp tilbake en OM jeg solgte til et forummedlem her før jul, da broren min også var ute etter en seiko monster som beater, og med på kjøpet fikk jeg en SKX009 for en god pris. Absolutt en meget kul klokke, men den får desverre ikke helt plass i samlingen min da det foreløpig holder med èn Seiko "diver" for meg.
Den har gått omtrent +10 sek på ett døgn, så nøyaktigheten er mer enn godkjent for dette verket. OMen min går -25sek til dagen til sammenligning.
Den kommer uten boks eller papirer da det var slik den ble solgt til meg. "Admiralty grey" natoen som vises på bildene følger ikke med - klokken selges med den blå. Med på kjøpet kommer også en 20mm oransje natorem.
Ønsker 700kr for alt. Send meg en PM om du er interessert.
Den har gått omtrent +10 sek på ett døgn, så nøyaktigheten er mer enn godkjent for dette verket. OMen min går -25sek til dagen til sammenligning.
Den kommer uten boks eller papirer da det var slik den ble solgt til meg. "Admiralty grey" natoen som vises på bildene følger ikke med - klokken selges med den blå. Med på kjøpet kommer også en 20mm oransje natorem.
Ønsker 700kr for alt. Send meg en PM om du er interessert.