SOLGT: Seiko SPB011

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Jeg vil gjerne bytte bort eller selge denne klokken, da den ikke er så mye brukt for tiden. Det er en Seiko Premier Automatic, ref SPB011, med Seikos 6R15-verk (se klokken hos urverket.no).

Dette er en kjempepen dressy klokke, med et svært pålitelig 6R15-verk, som for øvrig både hacker og håndtrekkes, i motsetning til andre, rimeligere Seikoverk. Veldig pent mønstret skive.

Dia: 40mm
Glass: Safir
Verk: Automatisk, 6R15
Rem: Brun "krokodille", foldeklasp
WR: 10 atm

Klokken sitter på en ubrukt, original skinnrem med foldeklasp, og det følger med en splitter ny, helt maken rem.

Tilstanden er brukt, men pen. Noen få swirls og småmerker, det alvorligste et lite hakk i bezelen ca klokken 4.00 som jeg er nokså sikker på kan reduseres betraktelig med en pusseseanse.

Komplett med boks, papirer og hangtag.

Klokken og jeg er i Oslo, hvor F2F både er mulig og foretrukket, men Brings tjenester kan komme til anvendelse for forsendelse landet rundt.

IMG_0419.jpg

IMG_0421.jpg

IMG_0423.jpg

IMG_0424.jpg

IMG_0425.jpg

IMG_0426.jpg

IMG_0427.jpg

IMG_0428.jpg

IMG_0429.jpg

Byttes i gjerne dykker- eller pilotur, Seiko, Orient eller andre. Legger mer enn gjerne noen kroner mellom, eller evt mottar noen.

Dårlig med byttetilbud på denne. Om noen legger 2500 på bordet før ferien går den!

Citizen

Hei! er du interessert i en ny citizen lumibrite, i innbytte? har evt en ny seiko military med date også.

Fant denne overliggeren som ennå ikke har fått noe nytt hjem! Bump!

En kjøper som la inn bud trakk seg, og ingen napp på NURK. Kom med et skambud og kjøp da vel!