SOLGT: Sinn Tachymeter. Ny 16. mars 2013. Komplett.

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Hei

Dette trodde jeg ikke skulle skje så raskt. Rett fra unbox og ut. Jeg ble rett og slett så forelsket i denne når jeg fikk øye på den, at jeg glemte fokus. Nå, som jeg har tenkt meg om, ser jeg at dette fantastiske ur ikke gir meg ønsket effekt. Jeg har alltid vært nysgjerrig på SINN, og hatt mange nestenkjøp. Denne er på mange måter perfekt, men jeg er nok altfor ensporet. Planen var opprinnelig å handle en rimelig DJ når denne kom i veien. Jeg er back on track. Denne selges derfor, eller kan byttes i en DJ. Det er ikke alle modeller/skiver jeg er like interessert i, men, hvis det blir aktuelt kan vi heller diskutere dette.

Pris ved rent salg er 11.000,- pluss evt frakt. Klokken er i Bærum og kan besiktiges der eller i Oslo hvor jeg til daglig jobber.

Er på ferie og benytter meg derfor av bilder hovedsakelig fra unbox. Dette er en spesiell modell laget kun for manufaktum i Tyskland, jeg har ikke funnet denne klokken på Sinn sin hjemmeside.

Det er et tachymeter ur, som måler hastighet helt ned til 20 km i timen, altså meget anvendelig, og har gitt meg litt moro under køkjøring de timene jeg har brukt den. Den er å regne som ny, kansje 30 timers bruk tilsammen?

Kontakt per PM.
P3173458_zpsecb59dc8.jpg

Se ellers unboxingtråd
Takk for titten

EDIT: Er veldig interessert i et bytte i en Omega Speedmaster, Omega Electric Blue , alt av bytteforslag mottas med takk. Er alltid spennende å motta et forslag eller ti, det verste som kan skje er at vi ikke blir enige :) Dette blir da spennende synes jeg. En Grand Seiko av rimelig slag er absolutt aktuell den også. Klokker er moro. Alltid...

Redigert: