Legger ut for salg en Seiko RAF 1 Gen Quartz Chronograph,ref nr SPR047
Dette er en klokke som ble produsert fra oktober 1984-november 1990. Produsert for Royal Airforce og helikopterflygere.
Quartz type 7A28-7120.
Forklaring på nr som står på baksiden av klokken.
6645-99 7683056 er et NSN nummer,eller Stock keeping unit number.
Serienr er 6843 og årstallet produsert er 1988. Det er produsert 11307 klokker av denne typen. Dette er også kalt en
"collectors item", man regner med at disse vil stige i verdi etter hvert.
Disse klokkene er opprinnelig laget med faste baretter,desverre hadde forrige eier tatt av disse,så derfor måtte jeg til gullsmed for å få boret opp nye hull slik at det kunne brukes vanlige baretter. Glasset er skiftet,batteriet er nytt,klokken er sett over av urmaker i Arendal. Den holder tiden slik et quartz urverk gjør og alle funksjonene virker. Har satt på en ny admirality grey natoreim på klokken. Den måler 37 mm og er 20 mm mellom lugsene. Utrolig nett men samtidig tøff klokke. Bildene er tatt i kveld i litt dårlig innelys med speilrefleks etter beste evne.
ALLE FUNKSJONER VIRKER. KAN SENDE VIDEO SNUTT HVIS ØNSKELIG.
ØNSKER BUD PÅ KLOKKEN. MINSTEPRIS KR 2500.-
STØRRE INTERESSE I FRA UTLANDET.
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen når som helst og uten grunn.
Ta kontakt på PM eller mob nr 90939450
Takk for interessen
Dette er en klokke som ble produsert fra oktober 1984-november 1990. Produsert for Royal Airforce og helikopterflygere.
Quartz type 7A28-7120.
Forklaring på nr som står på baksiden av klokken.
6645-99 7683056 er et NSN nummer,eller Stock keeping unit number.
Serienr er 6843 og årstallet produsert er 1988. Det er produsert 11307 klokker av denne typen. Dette er også kalt en
"collectors item", man regner med at disse vil stige i verdi etter hvert.
Disse klokkene er opprinnelig laget med faste baretter,desverre hadde forrige eier tatt av disse,så derfor måtte jeg til gullsmed for å få boret opp nye hull slik at det kunne brukes vanlige baretter. Glasset er skiftet,batteriet er nytt,klokken er sett over av urmaker i Arendal. Den holder tiden slik et quartz urverk gjør og alle funksjonene virker. Har satt på en ny admirality grey natoreim på klokken. Den måler 37 mm og er 20 mm mellom lugsene. Utrolig nett men samtidig tøff klokke. Bildene er tatt i kveld i litt dårlig innelys med speilrefleks etter beste evne.
ALLE FUNKSJONER VIRKER. KAN SENDE VIDEO SNUTT HVIS ØNSKELIG.
ØNSKER BUD PÅ KLOKKEN. MINSTEPRIS KR 2500.-
STØRRE INTERESSE I FRA UTLANDET.
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen når som helst og uten grunn.
Ta kontakt på PM eller mob nr 90939450
Takk for interessen
Redigert: