****SOLGT**** Tudor Submariner 7016/0

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
***SOLGT***

Det ryddes i klokkeboksen og jeg ser at denne ikke får så mye wrist-time som ønskelig, og jeg lufter derfor muligheten for et salg.

JULEN2011090-2.jpg

tudor22.jpg

DSCN3166-1.jpg

Skiven har nydelig patina, og bezelen har en pen og røff "faded" gråblå farge.

Kjøpt av meg i 2011 hos internasjonal Tudor-"forhandler" gj. utenlandsk nettforum.

Kler Nato-reim i stoff og lær særdeles bra.

Klokken går bra og virker å holde tiden forholdsvis godt, uten at jeg har timet den.

Stor vintage-sjarm for en billig penge sml med tilsvarende, sjekk gjerne priser på watchrecon.com. Prisen er satt lavt da dette ikke et plettfritt eksemplar.

Slik så den ut da jeg kjøpte den:
DSCF0167.jpg

DSCF0170.jpg

DSCF0173.jpg

DSCF0182.jpg

DSCF0184.jpg

DSCF0190.jpg

DSCF0191.jpg

Interessenter skal være klar over at skiven har små "sår" ved minuttmarkørene 3,4 8 og 9 og at kronen sitter noe skjevt og kan ikke skrus helt inn. I daglig bruk har dette ikke plaget meg, men jeg ville verken dusjet eller dykket med den ;) Bezel insert er kunstig bleket, men ellers er klokken original. Perlen i bezel mangler. Ønsker man en sort insert fås disse kjøpt for ikke altfor mange kronene. Selges av overnevnte grunner til en rimelig penge, under selvkost.

Ikke lenke, leveres med ett stk Nato-reim. Kan slenge med avbildet Nato-lærreim om ønskelig.
Klokken er angivelig fra ca slutten av 60-tallet. Selvsagt er det ikke boks og papirer :)

Jeg gjengir info om klokken som forelå da jeg kjøpte den:
Matt black dial watch head only. Part of the markers of 3", 4", 8" and 9" on the dial were missing. Correct original Rolex twin locked crown and case back. Movement running smooth and keeping good time. Scratches on case.

Selges kr 9900.

F2F i Bergen, eller sendes for kjøpers regning i Norge.

Spørsmål på PM. :)