Legger ut for salg en sjelden klokke i Norge: Breitling Sprint 2016. Klokken er fra 70-tallet og på den tiden (jogging og aerobic-era) laget Breitling denne med urkasse av kompositt materiale. Lett og antimagnetisk. Man skal ikke løpe rundt med en 200 gram klump på hånda!
Klokken er i nesten "mint" tilstand (alder tatt i betraktning). Nydelig blå skive med to registere og kronograf funksjon. Subdial med 45 minutter og liten sekund dial. Alle kronograf funksjoner (start, stopp og resett til 0) fungerer som det skal.
Produsent: Breitling
Modell: Sprint 2016
Prod.år: 1970?
Urverk: berømte Valjoux 7730 manuelt opptrekk
Urkasse: kompositt/SS
reim: skinnreim 22/20 alt. gummireim 22/20
Dimensjon: 40x40x13 mm (uten krone) med 22 mm lug.
Klokken er påsatt en vintage Breitling blå skinnreim Kan leveres med en blå Breitling DiverPro gummireim (mot tillegg). Papirer eller boks er forsvunnet i årenes løp men det er 100% original Breitling. Klokka var i fjor sjekket og oljet av min lokale AD.
Pris: kr. 6300 (7000 ved innbytte) eller mest fornuftig tilbud.
Flere bilder sendes på forespørsel. Klokken befinner seg i Oslo. Foretrekker F2F handel, men har ikke noe imot å sende klokke innen Norge (kjøper betaler frakt etter Postens satser). Jeg er først og fremst interessert i ren salg men innbytte i andre Breitling eller Rolex klokker kan være aktuelt.
Klokken er i nesten "mint" tilstand (alder tatt i betraktning). Nydelig blå skive med to registere og kronograf funksjon. Subdial med 45 minutter og liten sekund dial. Alle kronograf funksjoner (start, stopp og resett til 0) fungerer som det skal.
Produsent: Breitling
Modell: Sprint 2016
Prod.år: 1970?
Urverk: berømte Valjoux 7730 manuelt opptrekk
Urkasse: kompositt/SS
reim: skinnreim 22/20 alt. gummireim 22/20
Dimensjon: 40x40x13 mm (uten krone) med 22 mm lug.
Klokken er påsatt en vintage Breitling blå skinnreim Kan leveres med en blå Breitling DiverPro gummireim (mot tillegg). Papirer eller boks er forsvunnet i årenes løp men det er 100% original Breitling. Klokka var i fjor sjekket og oljet av min lokale AD.
Pris: kr. 6300 (7000 ved innbytte) eller mest fornuftig tilbud.
Flere bilder sendes på forespørsel. Klokken befinner seg i Oslo. Foretrekker F2F handel, men har ikke noe imot å sende klokke innen Norge (kjøper betaler frakt etter Postens satser). Jeg er først og fremst interessert i ren salg men innbytte i andre Breitling eller Rolex klokker kan være aktuelt.