Selger en velholdt Omega Seamaster 600 for en god venn.
Klokken er fra ca. 1966, klokkenummer: 23301636
c. 611 med 17 Jewels
Dette er en klokke han ser seg nødt til å selge grunnet lite bruk. Klokken ble kjøpt i midten av sept. 2012.
Klokken var et lite impulskjøp som dessverre ikke falt helt i smak. Så vidt jeg vet har han vært veldig fornøyd med klokken og lei seg for at deres veier skilles...
Klokken har nylig gjennomført service (6/9-12) hos Urmaker Thorbjørn Andersen her i Oslo, følger med kvittering på dette. Klokken går veldig bra, med god gangreserve. Klokken har et lite hakk i den nederste venstre luggen, men dette er ikke til særlig bry.
Klokken ser hel og grei ut.
Med klokken følger det en ny skinnrem m/deployment clasp, en blå nato og den remmen klokken kom med fra tidligere eier. Se bilder (får unnskylde dårlige bilder, forferdelig dårlig fotograf).
På bildet kan du se det lille såret på den nederste "luggen":
Her også...
Her er bilde av klokken med de tre forskjellige remmene:
Og tilslutt, kvitteringen på utført service, kr. 1140
Klokken selges for 1800 kr.
Møte etter avtale, helst F2F i Oslo området, men kan også sendes mot forhåndsbetaling.
Pling meg med en PM så får du deg en ny klokke
Klokken er nå SOLGT
Til en hyggelig kar på BI.
Klokken er fra ca. 1966, klokkenummer: 23301636
c. 611 med 17 Jewels
Dette er en klokke han ser seg nødt til å selge grunnet lite bruk. Klokken ble kjøpt i midten av sept. 2012.
Klokken var et lite impulskjøp som dessverre ikke falt helt i smak. Så vidt jeg vet har han vært veldig fornøyd med klokken og lei seg for at deres veier skilles...
Klokken har nylig gjennomført service (6/9-12) hos Urmaker Thorbjørn Andersen her i Oslo, følger med kvittering på dette. Klokken går veldig bra, med god gangreserve. Klokken har et lite hakk i den nederste venstre luggen, men dette er ikke til særlig bry.
Klokken ser hel og grei ut.
Med klokken følger det en ny skinnrem m/deployment clasp, en blå nato og den remmen klokken kom med fra tidligere eier. Se bilder (får unnskylde dårlige bilder, forferdelig dårlig fotograf).
På bildet kan du se det lille såret på den nederste "luggen":
Her også...
Her er bilde av klokken med de tre forskjellige remmene:
Og tilslutt, kvitteringen på utført service, kr. 1140
Klokken selges for 1800 kr.
Møte etter avtale, helst F2F i Oslo området, men kan også sendes mot forhåndsbetaling.
Pling meg med en PM så får du deg en ny klokke
Klokken er nå SOLGT
Til en hyggelig kar på BI.
Redigert: