Selger en flott Rolex DateJust fra 1975. Med original (reise) eske og jubileelenke.
Klokken fremstår som veldig pen, uten sjenerende hakk/sår. Men noen bruksmerker er det naturligvis etter så mange år. Det er byttet visere og skive på den (skive med lume)
Klokken går ca 17. sek for fort per 24. time.
Klokken kjøpte jeg av brukeren Braute her på forumet for et par måneder siden. Da ble den levert rett til Urmaker Bjerke i Oslo hvor det ble satt på et ekstra ledd på lenken, og foretatt en ny-pris vurdering. De vurderte den til 52500 kr.
Men jeg må dessverre selge denne allerede nå grunnet bilkjøp.
Jeg ønsker 12500 kr for denne klokken. Og helst en f2f handel i Oslo og omegn.
Er du interessert eller har noen spørsmål så må du ikke nøle med å sende en PM.
Ps. beklager for noe dårlig bildekvalitet. Jeg er den siste i Oslo som ikke har kjøpt digitalkamera.
Så ipad kam er det beste jeg har
[/IMG]
[/IMG]
Klokken fremstår som veldig pen, uten sjenerende hakk/sår. Men noen bruksmerker er det naturligvis etter så mange år. Det er byttet visere og skive på den (skive med lume)
Klokken går ca 17. sek for fort per 24. time.
Klokken kjøpte jeg av brukeren Braute her på forumet for et par måneder siden. Da ble den levert rett til Urmaker Bjerke i Oslo hvor det ble satt på et ekstra ledd på lenken, og foretatt en ny-pris vurdering. De vurderte den til 52500 kr.
Men jeg må dessverre selge denne allerede nå grunnet bilkjøp.
Jeg ønsker 12500 kr for denne klokken. Og helst en f2f handel i Oslo og omegn.
Er du interessert eller har noen spørsmål så må du ikke nøle med å sende en PM.
Ps. beklager for noe dårlig bildekvalitet. Jeg er den siste i Oslo som ikke har kjøpt digitalkamera.
Så ipad kam er det beste jeg har