- Medlem
- 28. april 2009
Selger to Seikoer samlet som ikke får noen tid på armen.
Klokkene kommer uten noen boks eller papirer og prisen er 1200,- pluss frakt for begge klokkene samlet.
Den første er en Seiko SNZF22K1:
42 mm uten kronen.
23 juvelers Miyotaverk.
100 M waterresistance.
Kommer på natorem og helt ubrukt lenke (aldri brukt, kortet inn etc. Støv på bildene).
Klokken er i utmerket stand og kanskje benyttet 5 ganger siden jeg kjøpte den.
Seiko Orange Monster kjenner vel de fleste til.
Klokken for salg er svært godt brukt. Den har vært benyttet under klatring, padling, dykking og andre tøffere fritidsaktiviteter.
Klokken bærer preg av dette. Hardlex-glasset har endel riper (som jeg har prøvd å få frem på bildene) og kassen bærer også noe preg av tøff bruk. Gummiremmen klokken sitter på må byttes ut.
Klokken holder dog tiden godt! Bildene av klokken er tatt i dag.
Klokkene kommer uten noen boks eller papirer og prisen er 1200,- pluss frakt for begge klokkene samlet.
Den første er en Seiko SNZF22K1:
42 mm uten kronen.
23 juvelers Miyotaverk.
100 M waterresistance.
Kommer på natorem og helt ubrukt lenke (aldri brukt, kortet inn etc. Støv på bildene).
Klokken er i utmerket stand og kanskje benyttet 5 ganger siden jeg kjøpte den.
Seiko Orange Monster kjenner vel de fleste til.
Klokken for salg er svært godt brukt. Den har vært benyttet under klatring, padling, dykking og andre tøffere fritidsaktiviteter.
Klokken bærer preg av dette. Hardlex-glasset har endel riper (som jeg har prøvd å få frem på bildene) og kassen bærer også noe preg av tøff bruk. Gummiremmen klokken sitter på må byttes ut.
Klokken holder dog tiden godt! Bildene av klokken er tatt i dag.