Solgt SOLGT

Medlem
3. mars 2014
Innlegg
256
Hei,

Selger en artig Tudor "Datejust" da den ikke blir brukt. Klokken er 34mm u/krone, men bærer IMO relativt likt som 36mm Datejust.

Merke:
Tudor
Modell: Prince Oysterdate
Ref.: 74033
Serienr: B78****
År: 1995
Lenke-ref.: 6248-19
Endeledd: 597

Info:
- 34 mm u/krone.
- 19 mm mellom lugs.
- Rolex-krone og -caseback
- Krone og bezel i 18k gult gull
- Verk: ETA 2824-2
- Champagne-tavle med romerske tall
- Ikke boks eller papirer

Kosmetisk stand:
Alder tatt i betraktning er klokken OK, men det finnes en del bruksmerker (hairlines og mindre dings). Glasset har fått seg en smell så dette bør byttes. Jubilee-lenken har en del strekk. Lenken er gullbelagt så gullet er slitt vekk flere steder. Se ellers bildene, som jeg mener er ærlige.

Teknisk stand:

ETA-verket starter lett ved bevegelse, og holder tiden OK, men tregt opptrekk og noe dårlig gangreserve fører til at denne bør serves. Verket er relativt billig å serve, og jeg har fått tilbud fra Oslo-urmaker på 2000 + deler. Kan ev. sette kjøper i kontakt med urmaker.

Sted: Oslo

Bilder:
sCHFZ3y.jpg

XKq3NtD.jpg

HFgr9Pw.jpg

s92TzpQ.jpg


Pris eller bytteverdi:
Ser det ligger 3 ute på C24 i prisleiet 19-31k (i langt bedre stand enn denne selvfølgelig).
På finn.no ligger det en uten lenke til 9k og en med lenke til 15k. Begge med ukjent service, og uten b&p.
På bakgrunn av at denne bør serves og glasset må byttes setter jeg prisen til 6500,-

Kan hentes i Oslo eller sendes per post. Har flere referanser fra TS.

Kun rent salg denne gangen. Lar den ligge litt på TS før den ev. selges på finn.
 
  • Liker
Reaksjoner: veen90