Solgt
Mogens Medlem 15. mars 2009 Innlegg 2.253 Sted Asker 15. mars 2011 #3 Det har vært nære på, både her og på finn.no, men ingen har lagt noen grunker på bordet enda. Så jeg prøver med siste BUMP! Kom med bud eller bytteforslag, ellers havner denne innerst i safen i påvente av "lysere tider"...
Det har vært nære på, både her og på finn.no, men ingen har lagt noen grunker på bordet enda. Så jeg prøver med siste BUMP! Kom med bud eller bytteforslag, ellers havner denne innerst i safen i påvente av "lysere tider"...
Phenix Støttemedlem Medlem 2. jan. 2011 Innlegg 4.414 Sted ThePromisedLand 18. mars 2011 #4 Mogens skrev: Det har vært nære på, både her og på finn.no, men ingen har lagt noen grunker på bordet enda. Så jeg prøver med siste BUMP! Kom med bud eller bytteforslag, ellers havner denne innerst i safen i påvente av "lysere tider"... Klikk for å utvide... Hei. Du har pm
Mogens skrev: Det har vært nære på, både her og på finn.no, men ingen har lagt noen grunker på bordet enda. Så jeg prøver med siste BUMP! Kom med bud eller bytteforslag, ellers havner denne innerst i safen i påvente av "lysere tider"... Klikk for å utvide... Hei. Du har pm