SOLGT

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
SOLGT SOLGT SOLGTKom i posten for noen dager siden men ikke helt min type. Kommer komplett som den er bestillt,så vidt vært rundt armen. Modellen heter Helson Tortuga Orange. Case: Brushed and polished,case with 43mm,height 16mm,lugs 22mm,water resist 1000m.24 jewel japanese miyota 9015 aut.
.Prisen vil være 3000.- INK FRAKT!!!!. Legger ved en pent brukt NORGES NATO
022-1.jpg
021-1.jpg
017-2.jpg
020-2.jpg
018-2.jpg
019-2.jpg
025.jpg
016.jpg
015-2.jpg

Send PM eller sms på 90939450

Jeg synes det er helt greit,det er ganske kjedelig å se den samme Kjøp & Salg siden dag inn og dag ut.

Personlig synes jeg det burde være helt texas her.Bumping,ville bytteforslag og positive kommentarer vedr. klokke og selger burde være akseptert.

Litt gøyere med et salgsforum med litt action.Men det er nå bare min mening da..:idea:

Uansett,ikke meningen å fornærme noen eller bryte noen regler,beklager det.
Og mens jeg holder på kan jeg jo si at Morto er en trivelig fyr som det er trygt å handle med..

Får jeg bråk nå?:oops:

Jeg synes det er helt greit,det er ganske kjedelig å se den samme Kjøp & Salg siden dag inn og dag ut.

Personlig synes jeg det burde være helt texas her.Bumping,ville bytteforslag og positive kommentarer vedr. klokke og selger burde være akseptert.

Litt gøyere med et salgsforum med litt action.Men det er nå bare min mening da..:idea:

Uansett,ikke meningen å fornærme noen eller bryte noen regler,beklager det.
Og mens jeg holder på kan jeg jo si at Morto er en trivelig fyr som det er trygt å handle med..

Får jeg bråk nå?:oops:
Jeg takker for all støtten iallefall:p

ulovlig bump,men hvis ikke klokken blir solgt i løpet av dagen eller morgen dagen så går den i retur til Peter,da får jeg det samme igjen som jeg gav minus frakt. Da forsvinner denne annonsen så heng i her,dette er et kjempekjøp:D
Beklager ordens forstyrrelsen men en annen klokke er kommet i veien
Det skal ikke skje igjen.