Sommeren er ikke over!! Unboxing av sommerbeater...

Medlem
23. mars 2010
Har gått rundt og hatt lyst på denne lenge, men den har vært utsolgt en stund. Da jeg så at den plutselig var på lager igjen, røsket jeg frem kredittkortet og la inn en bestilling. Bare seks dager fra bestilling var den kommet fra det Fjerne Østen og til postmannen. Selvfølgelig var den fremme kun noen timer etter at jeg dro på ferie, så den ble liggende på postkontoret hjemme. Jeg fikk akkurat hentet den ut før posten og FedEx returnerte den til avsender (puh...)

Anyways, her er noen bilder fra utpakkingen:

IMAG0321_zpsc33f9553.jpg

IMAG0324_zps4cc556de.jpg

Noen som kjenner igjen denne boksen...?

IMAG0325_zps4c876419.jpg

Jepp, Helson:

IMAG0327_zpsb58fefde.jpg

Og for en Helson:

IMAG0329_zps300d5282.jpg

Lettpåvirkelig som en unge ble jeg förtjust i bronseklokke med grønn skive etter å ha sett Expendables 2 (jeg tør innrømme det, samtidig som det er litt skremmende at en voksen mann kan bli påvirket av en film...:confused:). Nå har jeg verken bankkonto eller underarmer som tåler Pam 382, så jeg synes Helsons 42mm er et bedre alternativ for meg. Jeg må også si at diverse snacksy bilder i Helson-tråden har vært med på å forme beslutningen.

IMAG0331_zpsc12d90c2.jpg

Jeg vil prøve meg på et wristshot og familiebilde i morgen i dagslys. Ser frem til å teste litt ulike remmer :)

PS. Helt syk lume :cool:

Takk for alle gratulasjoner :)

Her kommer noen wristshots, beklager dårlig kamera og enda verre fotograf...

IMAG0356_zps36a71a15.jpg

IMAG0357_zps0f346836.jpg

Etter at jeg hadde bestilt oppdaget jeg at den medfølgende gummireimen var grønn, og ble litt skeptisk. Men nå når jeg ser den live synes jeg at den fungerer bra:

IMAG0344_zpsc81ebb41.jpg

IMAG0346_zpsfa4da8ba.jpg

Så et bilde av boksen, som inneholder både hummer og kanari. Jeg ser ikke bort fra at minst én Seiko på sikt vil ryke til fordel for et klokkemerke som begynner på "R", mens Garton med fordel kan byttes med noe som starter på "I"... :)

IMAG0355_zps832f9540.jpg

Nå må folk slutte å unboxe denne herligheten! Tett før jeg ryker på et kjøp selv :)

Gratulerer med en råkul sommerbeater!