Sommersko

Hvite Vans Slip-On (uten lisser) var sommersko nummer 1 for meg i flere år, men det kjipe er at de er pene kun et par dager...

Et godt triks for hvite tøysko er å gi de et klorbad. Da blir de helt hvite igjen og selv om det tærer endel på skoene er det verdt det synes jeg. Ellers gjør en våt klut med litt skurekrem underverker på hvite gummisåler.

Et godt triks for hvite tøysko er å gi de et klorbad. Da blir de helt hvite igjen og selv om det tærer endel på skoene er det verdt det synes jeg. Ellers gjør en våt klut med litt skurekrem underverker på hvite gummisåler.

Impregnering pleier som regel å hjelpe en stund med tanke på lett møkk. Har for øvrig lekt med tanken på å teste ut dette :D

[video=youtube;7is6r6zXFDc]https://www.youtube.com/watch?v=7is6r6zXFDc[/video]

derfor+har+turister+sokker+i+sandalene1.jpg

:eek::mrgreen:

Dette sammen med en TT Rolex er ren klasse!

Går i loafers og driving shoes året rundt.

Disse Carolina Herrera i ponyhair kjøpte jeg i fjor. Artige om sommeren :mrgreen:

46d2792afce411e2bd6422000a9f12df_7.jpg

Har prøvd mange ulike merker opp gjennom årene og har nå Carolina Herrera som min favoritt. En del av de har hel såle i motsetning til knotter, som gjør dem mye bedre egnet til daglig bruk. Også koster de noen hundrelapper mindre enn tilsvarende fra f.eks. Tod's, Prada og Gucci, mens kvaliteten basically er den samme. Kommer til å fortsette å kjøpe de.

Har også en del Prada og Gucci som har holdt seg pene i mange år grunnet godt vedlikehold og skotrær...

Går i loafers og driving shoes året rundt.

Disse Carolina Herrera i ponyhair kjøpte jeg i fjor. Artige om sommeren :mrgreen:

46d2792afce411e2bd6422000a9f12df_7.jpg

Har prøvd mange ulike merker opp gjennom årene og har nå Carolina Herrera som min favoritt. En del av de har hel såle i motsetning til knotter, som gjør dem mye bedre egnet til daglig bruk. Også koster de noen hundrelapper mindre enn tilsvarende fra f.eks. Tod's, Prada og Gucci, mens kvaliteten basically er den samme. Kommer til å fortsette å kjøpe de.

Har også en del Prada og Gucci som har holdt seg pene i mange år grunnet godt vedlikehold og skotrær...

Som vi sier i Fredrikstad; Grei spellær! :cool:

Ah, sommersko.

Har et par fra Mark McNairy jeg er veldig fornøyd med.
mark-mcnairy-white-sole-saddle-derby-shoe-ss2011.jpg

Og fikk nettopp et par fra Meermin.
tumblr_mqjy3hv1Bu1r3kmfto1_1280.jpg

Ellers har jeg to par Docksides som får litt tid, særlig når jeg er ved sjøen. Veksler mellom de to ovenfor samt et par brune double monks og brune LWBs på jobb.

Er det noen som vet om et sted i Oslo og omegn som selger Sperry seilersko? OG som evt har godt utvalg?

Prøvde å finne de jeg også @Thorvald, men ble Sebagos på meg for sommeren.

Og jeg må si at jeg ble minnet på hvorfor jeg ikke har gått med seilersko siden barndommen. Herregud for noen gnagsår!!

Redigert av en moderator:

Og jeg må si at jeg ble minnet på hvorfor jeg ikke har gått med seilersko siden barndommen. Herregud for noen gnagsår!!

Viktig å ta "baby steps" i nye sebago docksides. Heller ikke dumt å "lube" de godt inn :)

Har Sebago og er fornøyd med de, såpass fornøyd at de er brukt så mye at de begynner å falle fra hverandre:). Jeg fikk også gnagsår i starten. Men et godt tips er, tro det eller ei, å dusje med det eller ihvertfall gjøre de gjennomvåte for å så gå med de til de har blitt tørre. Etter et par ganger med det er de blitt like komfortable som tøfler. Bare vær obs på at de kan endre litt farge og fasong, men jeg syntes det bare blir tøffere jo mer man bruker de. Smak og behag;)