Altfor mange lekre utboksninger i det siste, har gjort meg gal... Noe måtte gjøres, men da så altfor mye kapital er bundet opp i verktøy - må vi gå nye veier...
I mai var jeg på et tredagers ETA 7750 kursus... Litt mye frem og tilbake og plutselig trengte jeg et verk å ha med. Som den gode støttespiller ChristianN er, lånte han bort sin Omega.
Den var en gang min, men i et svakt øyeblikk, like etter at den hadde vært med meg på litt av en reise/opplevelse, kall det hva du vil, lot jeg den altså gå. En gang i blant savnet jeg den, men stort sett var den overlatt til glemselen. Da jeg nå altså fikk muligheten til å skru den fullstendig fra hverandre, rense - samt olje den, for deretter å sette den sammen, var det liksom ikke mulig å la den gå. Nå er vi sammen, vi to.
Jeg lovte inboks:
Denne....................
Går inn i denne.............................
Og blir tilsammen........................................
DENNE...........................................................
En Omega Seamaster Professional Chronograph i titan......
litt "silikonering" må da til......
Lenkejobb er av og til en krevende sak..................
Doktor er klar
Stilt riktig og alt......
Da var vi tilbake i boksen......
Så pen du er vennen...
Boksen......
Ytterboksen......
Dagens lille inboks
Takk for titten
Mvh
Greg
I mai var jeg på et tredagers ETA 7750 kursus... Litt mye frem og tilbake og plutselig trengte jeg et verk å ha med. Som den gode støttespiller ChristianN er, lånte han bort sin Omega.
Den var en gang min, men i et svakt øyeblikk, like etter at den hadde vært med meg på litt av en reise/opplevelse, kall det hva du vil, lot jeg den altså gå. En gang i blant savnet jeg den, men stort sett var den overlatt til glemselen. Da jeg nå altså fikk muligheten til å skru den fullstendig fra hverandre, rense - samt olje den, for deretter å sette den sammen, var det liksom ikke mulig å la den gå. Nå er vi sammen, vi to.
Jeg lovte inboks:
Denne....................
Går inn i denne.............................
Og blir tilsammen........................................
DENNE...........................................................
En Omega Seamaster Professional Chronograph i titan......
litt "silikonering" må da til......
Lenkejobb er av og til en krevende sak..................
Doktor er klar
Stilt riktig og alt......
Da var vi tilbake i boksen......
Så pen du er vennen...
Boksen......
Ytterboksen......
Dagens lille inboks
Takk for titten
Mvh
Greg
Redigert: