Sort eller hvit skive på Daytona hva mener sonen?

Daytona sort eller hvit skive?

• Sort er finest!

Stemmer: 28 37,3%
  • Hvit er finest!

Stemmer: 49 65,3%

• Antall stemmer
    75
  • Avstemningen stengte .

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
Jeg har mulighet til kostnadsfritt å få byttet til hvit skive på min i dag sorte Daytona, hva mener sonen:
blackearlyz3.jpg

Min nåværende "samling":
AADF8948-3843-496C-81D9-7F5DCF5655FD_zpsptbgxp8x.jpg

Jeg har hatt sort tidligere, og fikk en med hvit skive i forrige uke. Førsteinntrykket mitt, er at den hvite passer klokken bedre :)

• Liker
Reaksjoner: Gin
Om klokken ikke er en dameklokke fra før, så blir den hvertfall det med hvit skive. Men det er smak og behag - har du lyst har du lov.☺
Det finnes vel også noen andre skiver om det rykker i kjøpelysten (racing fra hvit gull - sort med røde detaljer. Metorittt?)..

Ellers er det bare å endre prinsippene om max 3 klokker og kjøpe en egen sommerklokke (dykker?) med hvit skive... Kan jo vurdere en under 20k..

• Liker
Reaksjoner: Gin
Om klokken ikke er en dameklokke fra før, så blir den hvertfall det med hvit skive. Men det er smak og behag - har du lyst har du lov.☺
Det finnes vel også noen andre skiver om det rykker i kjøpelysten (racing fra hvit gull - sort med røde detaljer. Metorittt?)..

Ellers er det bare å endre prinsippene om max 3 klokker og kjøpe en egen sommerklokke (dykker?) med hvit skive... Kan jo vurdere en under 20k..
Diego-Maradona-Rolex-Daytona-Watches.jpg

• Liker
Reaksjoner: Matrix og Gin
Enig med @Hansaeng
116520 = Sort
16520 = Hvit

Men for din del kan kanskje hvit 116520 gi litt "farger" i samlingen.

Jeg syns det ser ut som Maradonna har like mange ekstra ledd på den Daytonaen som du har på 1601en din Roy.
Kan du ikke bare få sendt meg ett da, glemsken? I dag var den OK, men tar gjerne ett til om oventuell senere eier ikke er pingle. PM;)

Jeg hadde gidd blanke fae... i en 116520 hadde jeg vært den heldige eieren av den i Rose der ;)
Godt poeng!
Men jeg er nok over snittet glad i Daytona, så et alternativ med hvit skive vil jeg gjerne ha igjen. Basel blir spennende i år ;)

Da har jeg tvilt meg frem til å bytte til hvit skive:confused::confused::confused:
Har nå levert inn uret til Bjerke for kostnadsfritt bytting av skiven, forventet leveringstid = 1 uke.
Bra service å tilby dette syntes jeg:)

Lesbarhet og det faktum at mine andre ur - både nåværende og sikkert fremtidige alle har sorte skiver, var det avgjørende. Tenker at jeg må jo ha ett ur med en hvit/lys skive og da er jo en hvit Daytona det rette valget!

Beholder du den svarte skiven og betaler kun for den hvite skiven?