Om klokken ikke er en dameklokke fra før, så blir den hvertfall det med hvit skive. Men det er smak og behag - har du lyst har du lov.☺
Det finnes vel også noen andre skiver om det rykker i kjøpelysten (racing fra hvit gull - sort med røde detaljer. Metorittt?)..
Ellers er det bare å endre prinsippene om max 3 klokker og kjøpe en egen sommerklokke (dykker?) med hvit skive... Kan jo vurdere en under 20k..
Ganske enig i den uttalelsen, og synes hvitt er flott på Daytona - men sort er fortsatt finere. IMHO.Jeg er per definisjon og prinsipp en sort-skive-mann og kan ikke fordra hvitt på skiva.
Med to hederlige unntak, Explorer II og Daytona.
Jeg syns det ser ut som Maradonna har like mange ekstra ledd på den Daytonaen som du har på 1601en din Roy.
Kan du ikke bare få sendt meg ett da, glemsken? I dag var den OK, men tar gjerne ett til om oventuell senere eier ikke er pingle. PMJeg syns det ser ut som Maradonna har like mange ekstra ledd på den Daytonaen som du har på 1601en din Roy.
Godt poeng!Jeg hadde gidd blanke fae... i en 116520 hadde jeg vært den heldige eieren av den i Rose der
Kan du ikke bare få sendt meg ett da, glemsken? I dag var den OK, men tar gjerne ett til om oventuell senere eier ikke er pingle. PM
Regner selvfølgelig med at Bjerke beholder den sorte, siden jeg ikke skal betale noe.Beholder du den svarte skiven og betaler kun for den hvite skiven?