116610LN kan du kjøpe av meg for 41000, mikke.
Just sayin'
Den var jo trukket?
Just sayin'
Just sayin'
Den var jo trukket?
Har deg (eller LNen) i tankene
Er det ikke noen på Vestlandet nær Bergen som kan forbarme seg og komme på GTG da? Ville gjerne sett Hulken live, ja. Kan selvsagt tusle på Bjerke en tur, men er ikke så glad i følelsen av å vindusshoppe
Bump.
Det ble altså Sub-C LN på meg ved denne korsvei...men jaggu kjenner jeg at LVen lokker i det fjerne lol. Man er vel antagelig syk om man skulle ende opp med både sort og grønn en eller annen gang
Bare for moro skyld, og helt elendig utført, men her er altså LV og LN krysskleppet
F***, har jo croppet bildene men photobucket er så j**** sein med å oppdatere selv etter lagring, skjønner ikke hvorfor
Jeg kunne definitivt gått for sort bezel og grønn skive.
Helgrønn hulk funker ikke for meg
Jeg spurte for morroskyld på Bjerke Prinsensgt om det var mulig å sette sort insert på C LV, han mente at det ikke var fysisk mulig. Det er vel ulogisk at ikke det skulle gå?
Jeg er blitt fortalt at bezelen på LV'n er grønt gull (derfor også noe dyrere) så mulig derfor der er en fysisk forskjell som gjør at den ikke kan byttes med sort kjeramikk?
Det er skiven som har iblandet gull etter det jeg har hørt, mens bezelen er keramisk. Mulig jeg er veldig upresis her, men jeg tror ikke det er gull i bezelen. Men at en swap er mulig er ikke til å komme fra, men om det er mulig i praksis å skaffe dial/bezel er vel, tja, ikke så veldig sannsynlig? Rolexforums ville i tilfelle være riktig sted å søke..