Spørsmål om leveringstider og diskret ventilering av frustrasjon.

Medlem
31. jan. 2012
Innlegg
1.633
Sted
Oslo/Florø
Her må det ventileres litt frustrasjon.

Bestilte den 15ende juli en klokke fra Steinhart etter å ha lest om god kvalitet og glimrende kundeservice. Fikk neste dag en bekreftelse på betalingen og at klokken ville bli sendt noen dager senere.

19ende juli sender jeg en mail for å finne ut shipping-metoden og får da beskjed om at klokken ikke er sendt, men at den skulle sendes den 20ende. Når jeg ikke hører mer fra de på en ukes tid sender jeg en ny mail og spør høflig om klokken er sendt og om jeg kunne fått ett sporingsnummer. Får så til svar at klokken er hos urmakeren og at de forventet og få den tilbake i løpet av en ukes tid og at pakken vil bli sendt med FedEx når de selv mottar den.

Har ikke så alt for mye erfaring med handel av ur på den store verdsveven, men burde ikke klokken muligens ha blitt sendt 14 dager etter betaling er bekreftet? Og virker det ikke noe useriøst og først oppgi en dato for sending, for så å si de ikke har klokken selv en gang?

Mvh ett stykk forvirret person :confused:
 
Jeg opplevde også at litt purring måtte til da jeg handlet hos Steinhart. Har også lest på WUS at det er delte erfaringer med både kommunikasjon og oppfølging. Noen er veldig fornøyde, andre igjen er heller misfornøyde.

Tror Steinhart er et veldig lite firma og at de ofte holder igjen produksjonen inntil de har et visst antall bestillinger inne. Det blir datoer i hytt og pine og ting kan ta litt tid.

Det jeg gjorde var å ta en telefon straks etter at jeg hadde sendt en mail. Jeg fikk da kontakt med en hyggelig dame og hun tok tak i Günter og fikk ordnet opp med forsendelsen allerede samme dag.

Du får trøste deg med at du har en fin klokke i vente:)
 
Takk for kjapt svar Minuteman :D Ja den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det vell noe som heter! Selv om ventetiden kan virke relativt uutholdelig :p