Spørsmål om Tag Heuer Carrera CAL. 1887 SLR 300 og hvor denne kan skaffes

Medlem
24. april 2014
Sted
Bergen
Hei alle sammen!

Jeg har i lengre tid hatt svært lyst på en Tag Heuer Carrera og er nå fullstendig solgt på
Tag Heuer Carrera CAL. 1887 SLR 300. :D

(Link: http://www.lervikur.no/wp-content/uploads/2011/09/car2112.jpg )

I og med at jeg aldri før har kjøpt en klokke i denne prisklassen ble jeg medlem her på siden for å kunne spørre dere med kunnskap og erfaringer om tips. :)

- Jeg lurer på om noen av dere
har pos/neg. erfaringer med Tag Heuer?

- Jeg har også merket meg at den kan bli vanskelig å finne i norske butikker da den kun ble laget
i 5000 eksemplarer. Vet noen om den kan skaffes her til lands, evt. hvor trygt det er å bruke sider som prestigetimes.com og evt. fortolling?

(Link: car2112.fc6267 Tag Heuer Carrera Calibre 1887 Automatic Chronograph Mens Watch )

Jeg håper virkelig på svar og tips fra dere da jeg som sagt ikke har erfaring på området selv! :eek:

Hei,

Har selv en 1887 standard sort. Her på forumet er stemningen til nyere Tag Heuer litt middelmådig men jeg har alltid hatt stor sans for carrera serien til Tag. Urverket har en litt spesiell historie så google og les deg opp på Tag Heuer 1887 og Seiko før du kjøper den. For meg er det ingen deal breaker, men jeg må si at kvalitetsfølesen til f.eks omega er bedre og at den kanskje er priset noe høyt i forhold til kvalitet. Når det er sagt er jeg knall fornøyd med min og bruker den mye. Både på nato og rem.

utverktag_zpsd2aef3c1.jpg

5000 er ikke så limited. Er sikker på at du får bestilt den i norge. David Andersen i Oslo har en urmaker som er stor Tag Heuer fan (dog litt påvirket av arbidsplassen). De kan sikker bistå. Mange andre også

Redigert: