Hei,
Emnet sier det meste, egentlig - nå er det jo lite trøbbel med Eco-Drive, men på et eller annet tidspunkt må jo kondensatoren som leker batteri skiftes. Er dette uproblematisk å få gjort i Norge?
(Jeg sikler veldig på en Chronomaster med Eco-Drive A010 i seg - og lurer egentlig bare på om dette lar seg fikse her hjemme om det skulle være noen problemer, eller om jeg er nødt til å sende det til Japan om det skulle være noe...)
Er det noen her som har hatt en Chronomaster lenge nok til å vite svaret? (Har forhørt meg hos flere forhandlere - Bjørklund, eksempelvis - men ble møtt av en rungende 'Huh?' da jeg spurte...)
Emnet sier det meste, egentlig - nå er det jo lite trøbbel med Eco-Drive, men på et eller annet tidspunkt må jo kondensatoren som leker batteri skiftes. Er dette uproblematisk å få gjort i Norge?
(Jeg sikler veldig på en Chronomaster med Eco-Drive A010 i seg - og lurer egentlig bare på om dette lar seg fikse her hjemme om det skulle være noen problemer, eller om jeg er nødt til å sende det til Japan om det skulle være noe...)
Er det noen her som har hatt en Chronomaster lenge nok til å vite svaret? (Har forhørt meg hos flere forhandlere - Bjørklund, eksempelvis - men ble møtt av en rungende 'Huh?' da jeg spurte...)