Spørsmål til elektrikar

Medlem
10. aug. 2011
Sted
Bergen
Då eg tok fagbrevet var det FEB 91 som var gjelande forskrift. Denne er erstatta med NEK 400 (siste rev 2014).
Kan ikkje finne den lett tilgjengeleig på nett, og eg jobbar ikkje i den bransjen lengre - og er difor ikkje oppdatert.

Spørsmålet:
Skal legge opp lys på loftet.
Har ein 16A kurs som går opp på loftet. Skal gå frå eksisterande stikkontakt til brytar og ut til nokre pæresokklar som eg har liggande.
Planen var 2*2,5+2,5 PR kabel på vegg.
Ein kollega snakka om at det var endring i forskriftene som sa at nå det var installasjon til "fast last", så var det endringar som sa at ein ikkje trengte å bruke 2,5 kvadrat til dette. Han var sjølvsagt ikkje 100% sikker.

Er det nokon som kan bekrefte/avkrefte dette? Dersom det er lov så er mindre dimensjonar på kabel å foretrekke då installasjonen bli finare (og ikkje minst raskare og lettare) med tynnare kabel.

I 433.3.1 står det: Overbelastningsvern er ikke nødvendig for ledere som sannsynligvis ikke vil bli utsatt for overbelastningsstrøm, forutsatt at de er beskyttet mot kortslutning bla bla bla og at de ikke har avgreininger til stikkontakter.

Et annet krav er at minste tillatte tversnitt til fast lysopplegg er 1,5mm2