sparer man noe på å kjøpe klokke i USA?

Medlem
1. mars 2011
Heisann
Jeg skal snart på ferie til hawaii, og vurderer i den samenheng å kjøpe meg en klokke mens jeg er der nede, helst en breitling! og lurte derfor på om det var noe særlig å spare på å disse klokkene der nede? jeg har ikke noe ordenlig oversikt over hva disse klokkene koster i norge, så håpet derfor at noen av dere har noe erfaring med å kjøpe breitling i USA!!

på forhånd takk!!:D

Vil tro du skal kunne ha mulighet til å spare endel.

Eksempelvis en Superocean Chrono (pen sak) har i Norge en veil pris på 37k mens du kan få den fra Urverket til 31k.
På Amazon har den en listepris på 27k, mens den kan fåes til 21k (nedsatt, noe jeg vil tro den stort sett er)
Evt mva kommer i tillegg...

Men selv med mva vil denne klokka kun komme på rett over 26k, dvs langt langt under norsk listepris og langt under Urverkets gråmarkedpris.

http://www.amazon.com/BREITLING-AER...r_1_3?ie=UTF8&s=watches&qid=1298960426&sr=1-3
http://www.urverket.no/breitling-superocean-heritage-46-chronograph-bronze-dial-bracele-p-4843.html

Dette var bare et eksempel. Regner med det er gjengs for andre Breitling modeller også

Da var det på tide å bidra med noe her på forumet, og ikke bare lese hva andre har å si. Min personlige erfaring på Breitling er at prisene du finner på authenticwatches.com er veiledende for hva du kan oppnå hos AD i USA. For min egen del oppnådde jeg eksakt samme pris

Lykke til!

Da var det på tide å bidra med noe her på forumet, og ikke bare lese hva andre har å si. Min personlige erfaring på Breitling er at prisene du finner på authenticwatches.com er veiledende for hva du kan oppnå hos AD i USA. For min egen del oppnådde jeg eksakt samme pris

Lykke til!

Takk for nyttig informasjon, deilig at det ikke kun blir spekulasjoner, men at noen faktisk har konkrete ekspempler å komme med!

Jeg har kjøpt en del i USA, og det er veldig merkeavhengig.

Hvis vi tar utgangspunkt i at klokken skal momses korrekt inn er det mange merker det er lite å spare på. Husk at du aldri får tilbake salestax når du forlater landet.

Enkelte merker er lavere priset enn i Europa, og der kan det være noe å spare. MEN, AD i USA er generelt greiere med rabatter enn her hjemme, også på f.eks PAMs. I tillegg er jo dollaren hyggelig om dagen, og det hjelper.