Rart at klokkene leveres i 44mm når trenden tilsier noe annet. 40mm er normalt på en speedmaster og noe anne ville sett maks feil ut på en Speedmaster, spør du mg.44,25 mm case ja sies det i review'en jeg linket til over så det kan kanskje bli litt stort ja
Rart at klokkene leveres i 44mm når trenden tilsier noe annet. 40mm er normalt på en speedmaster og noe anne ville sett maks feil ut på en Speedmaster, spør du mg.
SUV'er er jo ute, så den nye (miljø) bevisstheten kan bli den nye trenden blandt klokker også, selv om jeg ikke helt kan se synergien mellom luxus og miljø - bortsett fra at det trendy
Jeg synes det er flott at mange produsenter nå leverer i forskjellige størrelser. Noe for enhver smak. Til og med Rolex har kommet etter her.
44mm Speedmaster er forøvrig ikke noe nytt. Det er flere år siden jeg kjøpte denne 44mm (nå solgt), også kommer jo Speedmasteren i hele tre størrelser 40mm, 42mm, og 44mm. Du finner alltid en som passer.
![]()
Rart at klokkene leveres i 44mm når trenden tilsier noe annet. 40mm er normalt på en speedmaster og noe anne ville sett maks feil ut på en Speedmaster, spør du mg.
Gulp.....Den var vakker!!! Hva er ref. på den?