Spenning

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
spenning substantiv /spe-ning/

1. kraft som oppstår, er oppsamlet i et elastisk legeme når det påvirkes av en ytre kraft (bøyning, strekk, trykk o l) mekanisk s- / trykk, kraft i et elektrisk ladet legeme elektrisk s-, symbol U

2. uro som oppstår i klokkeentusiast når pakken fra USA ved en feiltagelse var merket av selger med alt for høy verdi, og den befinner seg på Gardermoen for fortolling, og både selger og kjøper etter beste evne forsøker å dokumentere faktisk verdi

:-|

hoho, høres ut som en papirmølje uten like. Sendt med postvesenet eller privat selslap?

Hadde en liknende episode med jobben, en maskin som var på utlån til et firma i frankrike ble returnert med en verdi på 30.000 Euro. Ordnet seg til slutt, men mener å huske det var litt papirer.

Uff da... Det blir nok, dessverre, litt av en jobb å rydde opp i det :(

Puh, ser ut som det gikk smoothere enn forventet :D Med vinden i ryggen og kjøttkaker til middag håper jeg på unboxing i kveld :cool:

Puh, ser ut som det gikk smoothere enn forventet :D Med vinden i ryggen og kjøttkaker til middag håper jeg på unboxing i kveld :cool:

Så bra! :D

Utrolig gøy å høre at ting av og til løser seg lettere enn man forventer :)

Puh, det høres ut som sommervikarer er på plass. Ser frem til unboxing i kveld :D

Har selv en pakke liggende på samme sted, vel og merke ikke inneholdende ur, men et etterlengtet headsett til ferieturen...de har nå brukt 15 dager på et eller annet og såvidt jeg vet var pakken merket etter alle "kunstens regler"....scary:-?