Spesialmodell?

Er vel bare at det selvlysende er slitt bort?!

Tenkte først på det jeg og, men trodde det selvlysende var "festet" på noe metall i bunn? Her ser man jo rett igjennom. Står at uret var til service i fjor, og det skulle vel vært byttet da ???

Tenkte først på det jeg og, men trodde det selvlysende var "festet" på noe metall i bunn? Her ser man jo rett igjennom. Står at uret var til service i fjor, og det skulle vel vært byttet da ???

De fleste urvisere er hule i midten også legges det på lume fra baksiden. Dvs. om lumen blir borte blir viseren hul :)

Den skulle vel originalt hatt lume langs kanten om jeg ikke husker helt feil, du kan se restene på deler av bildet. Det skjer for så vidt på disse før eller siden...

Edit; jeg husker feil, skulle ha vært "dots" av lume i de åpne feltene her ja. Og slitt bort, nja, men lume er vel et mindre stabilt materiale. LA oss håpe den har fått service underveis slik at det materialet nå ikke er en del av oljen i urverket ;)

Jeg synes denne klokken ikke er verdt prisen som forlanges. Viserene er kaputt, skiven er slitt etter timeviser har subbet.

Er det gummiskive på denne her?