Spesialtilbud: NÅ -65% på penner fra Aurora, Caran d'Ache, Graf von Faber-Castell

Tidssonen

Administrator
Forumleder
Medlem
1. okt. 2007
Scandinavian Retail er den skandinaviske distributøren av Sevenfriday, men jobber også med introduksjonen av det franske luksusmerket S.T. Dupont i det norske markedet.

Som følge av deres nye satsninger har de besluttet å avvikle deres virksomhet innen penner (tidl. Elegantepenner.no), og har avsluttet samarbeidet med italienske Aurora, sveitsiske Caran d'Aache og tyske Graf von Faber-Castell, hvor Scandinavian Retail hadde rollen som autorisert forhandler og/eller offisiell distributør.

Scandinavian Retail ønsker nå å tilby sitt resterende varelager til Tidssonens medlemmer til svært rabatterte priser.

Tilgjengelige produkter omfatter både, rollerball, fyllepenner og blekk.

Prisliste over tilgjengelige modeller med referansenr. kan lastes ned her (oppdatert 03.02.2015).

Bestillinger og evt. spørsmål sendes direkte til Scandinavian Retail v/Sune Grynnerup på e-post sg@scandinavianretail.no.

Salget vil foregå etter "første mann til mølla"-prinsippet, og er en fantastisk mulighet til å skaffe seg en rimelig inngangsbillett til pennenes verden!

Linker til produsentene:
Aurora
Caran d'Ache of Switzerland
Graf von Faber-Castell

Her er noen av de tilgjengelige produktene:

Aurora
G11.jpg

G71.jpg

H11-CN.jpg

H71-CN.jpg

H11-CA.jpg

H71-CA.jpg

b11-I.jpg

b71-I.jpg

Caran D'Ache
Steel_4570_081_s.jpg

Steel_4590_081_s.jpg

Ivanhoe-Plume_noir.jpg

Ivanhoe-Roller_noir.jpg

PVD_4570_080_s.jpg

PVD_4590_080_s.jpg

4470_015.jpg

4490_015.jpg

4470_017.jpg

4490_017.jpg

Tidssonen.no mottar et symbolsk beløp for å bistå Scandinavian Retail med salget.

@Torjus - mail ja, men svaret da var at ny butikk i Steen&Strøm vist tok opp mye tid. Men ryddig dialog etterhvert og kjappt sendt en
gui-fisch-grey-tnt-op-240-2.jpg

"tørr" ikke gå all inn med fyllepenn som keivhendt ✒

Redigert av en moderator:
@Torjus - mail ja, men svaret da var at ny butikk i Steen&Strøm vist tok opp mye tid. Men ryddig dialog etterhvert og kjappt sendt en
gui-fisch-grey-tnt-op-240-2.jpg

"tørr" ikke gå all inn med fyllepenn som keivhendt ✒

Skjønner hvorfor du ikke valgte fyllepenn :) Har selv vurdert rollerball, ettersom det er mer praktisk på skole osv.

Tok litt tid å få svar første gangen, men når dialog først var opprettet så gikk det smertefritt og varene var levert ila få dager.

jeg har enda ikke fått svar...

@jimjames

De har fryktelig mye å gjøre om dagen + at disse mailene/ordrene behandles manuelt fra kontoret deres da de har avviklet lager og nettbutikk....og husk at det er helg :)

Så at dette vil gå saktere enn å legge inn en ordre i en operativ nettbutikk må man nesten regne med, men til gjengjeld er prisene veldig bra.

Hva har dere handlet? Kunne tenkt meg en litt ordentlig penn. Skal jo da ha roller, da det er mest praktisk.

Hva anbefaler dere? Hva har dere handlet?

Hva har dere handlet? Kunne tenkt meg en litt ordentlig penn. Skal jo da ha roller, da det er mest praktisk.

Kjøpte Caran d'Ache Varius Carbon fyllepenn. Prisene på Caran d'Ache
virker å være ganske bra. Jeg har akkurat vært i en glimrende fyllepennbutikk i Luxembourg, og jeg synes den
metallic/hvite Ivanhoe ser bedre ut den svarte Ivanhoe, i tilfelle du vurderer Ivanhoe'en. Det er i hvert fall den modellen
jeg ville ha kjøpt hvis jeg skulle kjøpre en til. Sikkert grei også som rollerball.

Lykke til!

Edit: enig i at rollerball er mest praktisk, men så er quartzklokker :)

På grunn av manglende respons ble det bestilt en Graf von F-B Gullioche fyllepenn fra la couronne du comte. Prisen var nesten den samme som på SR, men jeg fikk også et skinnetui fra graf von f-b når jeg bestilte :)