Men jeg synes uansett det er litt morsomt at alle sony-fanboys og indie-devs hyller Sony nå igjen, de fleste ser ut til å ha glemt hva som skjedde våren 2011. Og OtherOS.
Hentet denne på posten i går:
Vet ikke når jeg får tid til å prøve det med avslutninger tette som haggel på skoler og det som verre er.
Håper dette spillet kan vekke litt av spillegleden i meg igjen, men det er mulig jeg har blitt for gammel for spill.
Det kan også være det faktum at vifta i den gamle PS3´n min bråker som et fly og jeg dessuten er allergisk mot viftestøy.
Jeg kjøpte en ekstra vifte til den, men det eneste jeg oppnådde med det var å få viftestøyen av den nye vifta i tillegg til den gamle.
Har du fått prøvd spillet @Yallaboy? Om ikke kan jeg anbefale deg det på sterkeste! Har nå vært gjennom hele og maken til spillglede (og avhengighetseffekt) har jeg ikke vært borti siden gode gamle Modern Warfare 2 online. Har også vært gjennom alle Uncharted spillene, og Naughty Dog har overgått seg selv med The Last of Us
Har fått prøvd det litt, det virker lovende. Spennende historie og super grafikk. Skal nok få spilt mer utover høsten.
Kjenner meg igjen @jsf
Etter BF1942 var det lite som kunne måle seg før World of Warcraft kom ut, og jeg ble skikkelig hektet. Brukte alt for mye tid på det, men ble lei til slutt og det var kanskje like greit.