Nei dessverre Sist jeg var i Florida skulle jeg leie en Mustang Cab, men byttet til Camaro pga litt bedre baksete og bagasjeplass, men også i denne kan du glemme koffert + duffelbag med taket nede.I tillegg kaprer jeg tråden og lurer på om noen har erfaring med lasteplassen i en Mustang Convertible? Om jeg virkelig presser fruen til å pakke lite kan vi komme unna med en normal koffert og en stor duffelbag. Går det ned i bagasjerommet? Baksetet er opptatt av to barn på 7 & 10. Liker tanken på å kunne ta ned taket på veien ned mot Key West
Nei dessverre Sist jeg var i Florida skulle jeg leie en Mustang Cab, men byttet til Camaro pga litt bedre baksete og bagasjeplass, men også i denne kan du glemme koffert + duffelbag med taket nede.
I god sonen tradisjon så anbefales noe helt annet Leide denne til en Key West tur for et par år siden:
Vis vedlegg 14037
Ha ha... Det hadde vært litt av en start på ferienSliter litt med å fortelle fruen at hun må ta bussen etter med barna
Jeg har overhodet ikke peiling på amerikanske biler. Hva skal man velge da som har plass til fire og litt bagasje? Vil ha noe som er litt underholdende.
Ha ha... Det hadde vært litt av en start på ferien
Problemet er om du vil ha en cab, siden taket tar det meste av bagasjerommet når det slås ned.
Kan jo ha taket oppe så lenge det er bagasje i bilen da?
Spørs om det må bli løsningen ja. Jeg vil iaf ha noe undeholdende med mye muskler
Skal til Miami Beach om noen uker med familien og ønsker tips om spisesteder? Siden jeg reiser med to små barn (5år og 10mnd) så må det være relativt uformelt. Bortkastet å kjøre eksklusive middager da for å si det sånn