Spisesteder Miami Beach (familie med små barn)

Medlem
30. aug. 2016
Sted
Oslo
Skal til Miami Beach om noen uker med familien og ønsker tips om spisesteder? Siden jeg reiser med to små barn (5år og 10mnd) så må det være relativt uformelt. Bortkastet å kjøre eksklusive middager da for å si det sånn

Jeg skal samme sted om noen uker. Kom over dette intervjuet i sas-magasinet i forrige uke og tok bilder av det. Jeg har ikke googlet noen av stedene ennå, så jeg har ikke gjort meg opp noen mening om hvorvidt noe passer for små barn.

image.jpeg

image.jpeg

I tillegg kaprer jeg tråden og lurer på om noen har erfaring med lasteplassen i en Mustang Convertible? Om jeg virkelig presser fruen til å pakke lite kan vi komme unna med en normal koffert og en stor duffelbag. Går det ned i bagasjerommet? Baksetet er opptatt av to barn på 7 & 10. Liker tanken på å kunne ta ned taket på veien ned mot Key West :)

I tillegg kaprer jeg tråden og lurer på om noen har erfaring med lasteplassen i en Mustang Convertible? Om jeg virkelig presser fruen til å pakke lite kan vi komme unna med en normal koffert og en stor duffelbag. Går det ned i bagasjerommet? Baksetet er opptatt av to barn på 7 & 10. Liker tanken på å kunne ta ned taket på veien ned mot Key West :)
Nei dessverre:( Sist jeg var i Florida skulle jeg leie en Mustang Cab, men byttet til Camaro pga litt bedre baksete og bagasjeplass, men også i denne kan du glemme koffert + duffelbag med taket nede.
I god sonen tradisjon så anbefales noe helt annet:D Leide denne til en Key West tur for et par år siden:
image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy og TomB
Nei dessverre:( Sist jeg var i Florida skulle jeg leie en Mustang Cab, men byttet til Camaro pga litt bedre baksete og bagasjeplass, men også i denne kan du glemme koffert + duffelbag med taket nede.
I god sonen tradisjon så anbefales noe helt annet:D Leide denne til en Key West tur for et par år siden:
Vis vedlegg 14037

Sliter litt med å fortelle fruen at hun må ta bussen etter med barna :p

Jeg har overhodet ikke peiling på amerikanske biler. Hva skal man velge da som har plass til fire og litt bagasje? Vil ha noe som er litt underholdende.

Sliter litt med å fortelle fruen at hun må ta bussen etter med barna :p

Jeg har overhodet ikke peiling på amerikanske biler. Hva skal man velge da som har plass til fire og litt bagasje? Vil ha noe som er litt underholdende.
Ha ha... Det hadde vært litt av en start på ferien:D
Problemet er om du vil ha en cab, siden taket tar det meste av bagasjerommet når det slås ned.
Kan jo ha taket oppe så lenge det er bagasje i bilen da?

Ha ha... Det hadde vært litt av en start på ferien:D
Problemet er om du vil ha en cab, siden taket tar det meste av bagasjerommet når det slås ned.
Kan jo ha taket oppe så lenge det er bagasje i bilen da?

Spørs om det må bli løsningen ja. Jeg vil iaf ha noe undeholdende med mye muskler

• Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy og Gin
Spørs om det må bli løsningen ja. Jeg vil iaf ha noe undeholdende med mye muskler

Denne skal være tilgjengelig hos flere utleiere:

dodge-charger-mopar-02-1.jpg

Jeg endte opp med en slik en i LA for en del år siden, etter å ha bestukket 2 ansatte hos utleieselskapet :D:eek:

CTS-V-RF.jpg

Alltid gøy å prøve en skikkelig slede, noe som er "litt" annerledes enn det man er vant til.....

Skal til Miami Beach om noen uker med familien og ønsker tips om spisesteder? Siden jeg reiser med to små barn (5år og 10mnd) så må det være relativt uformelt. Bortkastet å kjøre eksklusive middager da for å si det sånn

Amerikanere er jo generelt veldig innstilt mot familie og barn så dette går nok veldig bra.
Jeg hadde styrt unna de hippeste restaurantene på South beach og lås døren på bilen når du kjører deg vill.

Nå er det noen år siden vi var der, men http://www.joesstonecrab.com/er vel det nærmeste jeg kan anbefale.