Spontankjøp, men veldig fornøyd

Andreaskh

UTESTENGT
Medlem
6. juli 2013
Sted
Oslo, Nordstrand
Legger sjeldent ut unboksingstråder, men ettersom jeg har skjønt hvor lett det er å laste opp bilder nå, tenker jeg det er på sin plass med en liten unboksingstråd.
Dro en tur innom Strømmen Storsenter i dag etter jeg hadde vært hos en slektning. Handlet inn hverdagsvarer og tok en tur innom Protid urmakeren på senteret (som jeg ikke visste lå der, før jeg så butikken på senteret..). Det ble litt titting og tafsing og endte med kjøp av en kul klokke. En beater kan man si. Kul bølgeskive som endrer farge fra grått til nesten svart, alt etter hvordan lyset treffer skiven. Nå kan mine dårlige mobilbilder stå for resten av praten (beklager dette:oops:):
padi6.jpg
padi5.jpg
padi4.jpg
padi3.jpg
padi 2.jpg
padi1.jpg

Review av klokken:

Takk for titten :)

Redigert:
Det finnes mange kule Seiko dykkere. Dette er absolutt en av dem. Ikke farlig å bli spontan da. Gratulerer!

Takk, takk. Har du noe kjennskap til om lenken på disse Padi-versjonene er verdt å kjøpe? (Ref review-videon, hvor den er på lenke istedenfor gummirem. Gummiremmen er superbehagelig hvertfall!)

Hva spontankjøp angår, så må dette være et av de bedre! Grattis med en råkul dykkerklokke. :)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Andreaskh