Squale med ny stilig GMT klokke

Medlem
3. mars 2019
Sted
Oslo
Squale lanserte på sin Facebook side i går at de nå kommer en GMT klokke, som henter litt design fra "Master" serien deres. Den har fått navnet; Squale Giramondo 30 ATM Blue/Red

Jeg må si at denne ser veldig lekker ut. Mon tro de kommer med f.eks blå bezel i nærmere fremtid?

Anyway; Dette er en klokke på 39mm, 46mm lug til lug, 20mm lugs, 13mm høyde. Mørkeblå urskive, rød bezel, godt ETA 2893 urverk (et av de beste fra ETA) 300 meter vanntetthet, flatt safirglass og bezel er i pent "krone" design, så fin å skru på. Dato er på "6" posisjonen så lager ikke for mye støy på urskiven. Teksten på urskiven er også greit plassert synes jeg. Indeksviserne er også fine. Generelt veldig fint og klassisk tidløst design synes nå jeg.

Prisen ser jeg at Squale har satt til 1590,- Euro.

Alt i alt, slett ikke verst. Squale lager klokker av god kvalitet, så denne tror jeg kan bli en vinner. :)

Baselworld var jo også skuffende i år, dermed er det fint å se det kommer noe spennende fra enkelte merker.

Link hos Squale: https://www.squale.de/en/watches/147-squale-giramondo-30-atm-blue-red.html

Bilde av klokken, et par bilder til på nettsiden:
squale-giramondo-30-atm-blue-red.jpg

Redigert: