Statistikk Daytona 116500

Har du fått din Daytona 116500?

• Nei, står på venteliste

Stemmer: 37 56,9%
  • Ja, med sort skive

Stemmer: 5 7,7%
  • Ja, med hvit skive

Stemmer: 19 29,2%
  • Har solgt 116500

Stemmer: 4 6,2%

• Antall stemmer
    65
Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Tenkte å lage en liten poll hvor man kan holde styr på antall 116500 her på sonen, sikkert fler enn meg som er nysgjerrig på hvordan ståa er.

Enkelt og greit, står du på venteliste krysser du av for det, har du fått din 116500, krysser du av for det.

Man kan endre sin stemme, så veldig fint hvis man oppdaterer fra "venteliste" til "mottatt klokke" når det skjer.

Endel flipper klokker raskere enn sin egen skygge, derfor skal man svare på pollen KUN om man eier en sort eller hvit 116500 pr nå, selger man klokken fjerner man svaret sitt, på denne måten får man er mer riktig bilde over situasjonen.

IMG_8835.jpg

Redigert:
Sjekket i sommer, mest fra daytona-C tråden, mener jeg telte ca 30 som sa de stod på venteliste (eller kunne tolkes dithen). Hadde også noenlunde telling på daytonaer levert i Norge og forumet, men har skjedd mye etter det...

Uansett, jeg kjøpte sort fra Bjerke Bergen.

• Liker
Reaksjoner: Nillo87
Kan trådstarter legge til et stemmealternativ som heter "jeg vil bare se resultatet av avstemmingen"? Hadde vært gøy å følge med på utviklinger for oss som ikke har en Daytona eller står på venteliste. Vil unødig trykke på at jeg står på venteliste når jeg ikke gjør det bare for å se resultatet.

Kan trådstarter legge til et stemmealternativ som heter "jeg vil bare se resultatet av avstemmingen"? Hadde vært gøy å følge med på utviklinger for oss som ikke har en Daytona eller står på venteliste. Vil unødig trykke på at jeg står på venteliste når jeg ikke gjør det bare for å se resultatet.

Det er bare å klikke på "Vis resultater" ;)