Steel bracelet - Hvor kan jeg kjøpe det? Er dette "Authentic" eller "Fake"?

Hva mener dere "Authentic" eller "Fake"?

• Authentic

Stemmer: 0 0,0%
  • Fake

• Vanskelig å si.

• Antall stemmer
    0
Medlem
19. mars 2012
Sted
Viken @svevern
For litt siden så jeg en Panerai uten reim men med en "Steel bracelet" og syntes faktisk det så utrolig stilig ut. Jeg har alltid vært veldig negativ til det, men syntes klokken så lekker ut.

Jeg har forsøkt å få tak i en til min Panerai 005 i Norge uten hell, så nå må jeg krype til korset og forsøke å få tak i dette på nettet. Jeg fant en på Ebay (som ble solgt i natt) og kontaktet selger for å høre om han hade flere på lager så sa han at dette var noe som det ble solgt veldig lite av, men han kunne skaffe. Han har sendt meg disse bildene og jeg tenkte jeg ville sjekke med dere for å høre om det ser OEM ut. Selgeren virker seriøsog selger klokke tilbehør og en del "OEM" tilbehør til klokkene.

Hva mener dere "Authentic" eller "Fake"?

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

Jeg aner ikke hva jeg prater om, og dette er kun synsing.

Min magefølelse sier at den lenken du viser bilder av virker litt puslete i forhold til mitt inntrykk av slike lenker.
Når det er sagt, hvis den der er ekte så er det den pene lenken til panerai. Den nye synes jeg ikke mye om.

En lenke av slik kvalitet bør kansje ha noe serienummer etc som du kan sjekke?

Denne er åpenbart fake. kansje en bra kilde til å se etter likheter eller avvik som kan fortelle deg mer om den du vurderer?

Fake Panerai Stainless Steel bracelet On Sale - Aftermarket Panerai watch bands
LINKEN ER AV ET FAKE PRODUKT!

Tusen takk for alle svar, jeg har forespurt om å få bilde og serialnummeret så kan jeg ta kontakt med Bjerke eller evt Panerai direkte for å høre om serialnummeret er reelt.