Solgt Steinhart NAV-B flieger

TimeFactor

Støttemedlem
Medlem
17. mars 2014
Sted
Oslo
Hei

Selger en strøken Steinhart NAV-B flieger som jeg kjøpte på sonen i 2014. Henviser til annonseteksten som ble postet da jeg kjøpte den: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/steinhart-nav-b-uhr-44-automatic-b-type-23436/

Selger her en helt ny Nav-B, fikk den fra Steinhart for et par uker siden, og har kun hatt den på hånden et par timer. Har kommet frem til at 44mm er litt stort for mine håndledd. Denne har ingen merker i det hele tatt, da den er helt ny. Har en ekstra rem i brunt om ønskelig.

Boks og papirer medfølger.

litt om klokken:

Technical Details
Type: Nav B-Uhr 44 Automatic, B-Type
Item no.: F0313

Movement
ETA 2824-2 Elabore, Swiss made, Automatic, Hacking second
Jewels: 25 rubies

Functions
Hour and minute hands blued with Superluminova white Bgw9
central second hand

Case: Satin stainless steel
Back: Stainless steel screwed, engraved
Diameter: 44 mm
height: 14,2 mm
Weight: 107g
Dial: Black, B-Typ design
Crystal: Sapphire, domed, with double anti-reflecting coatings on the interior side
Bezel: Stainless steel
Indices: Superluminova white Bgw9
Lug width: 22 mm
WaterRes: Limited water resistance, no swimming or shower
Strap: Juchten leather brown, with double studs
Buckle: Stainless steel pin buckle, OEM 22 mm, screwed

Klokken leveres med en Bond MOD nato som er kjøpt her på sonen av meg. I tillegg følger det med en sort lærreim fra Steinhart, samt en brun læreim, også fra Steinhart. Sistnevnte mangler spenne, så den er ubrukelig med mindre du har en liggendes eller skaffer en.

Uret er ekstremt nøyaktig og har veldig lite avvik i følge mine målinger. ETA har tydeligvis gjort noe riktig med 2824-2 - verket.

Ser for meg 2 400 for dette uret, men kom gjerne med bud dersom du synes prisen er ugrei.

Jeg holder til i Oslo og F2F er å foretrekke, men jeg kan gjerne sende den forutsatt at kjøper betaler frakt.

Dersom kjøper ønsker at klokken skal sendes i oppkrav, vil jeg ha forskudd for frakt og returfrakt. Jeg har blitt brent 2 ganger tidligere på å sende varer i oppkrav, der kjøper ikke har hentet varen og jeg har ingen intensjon om å gjenta dette for 3. gang.

Send meg en pm dersom du ønsker flere bilder av klokken.

Takk for titten :D

Redigert:
[video=youtube;Ch8uCOPbH7I]https://www.youtube.com/watch?v=Ch8uCOPbH7I[/video]

Bump med prisreduksjon: Kr 2 200