STEINHART Nav. B-Uhr 2

Medlem
10. mars 2016
Sted
Valdres
Kjøpt av en hyggelig mann her på TS.. :):)

Vet at mange ikke liker Steihart her på TS. Jeg er fornøyd så langt. veldig hyggelig pris. PÅ ca 34 timer har klokka holdt tiden bra. minus 2 sekunder.. Bra beater klokke.. :)
Det er noe med at når mange andre ikke liker et merke så liker jeg det nesten på trass. Som f.eks min u-boat classico chronograph tungsteno 53mm som mange mener er et merke som er overpriset og "moteklokke". Skal ikke si meg uenig at u-boaten var dyr til å ha et ETA urverk men jeg betalte uten betenkligheter 4100US$ i Las vegas for den i 2011. Det viktigste for meg er at jeg liker klokkene mine. Hva andre mener er ikke mitt problem. Hadde vært kjedelig hvis alle hadde hatt lik smak.. :):):):);):cool::cool:

Ønsker alle en fin torsdag kveld!

Mvh

CaveMan:cool::cool:

Kul klokke :) Jeg er veldig betatt av Steinhart og både en Ocean one og en Ocean two white skal etterhvert inn i samlingen min :) Gratulerer så mye :)

• Liker
Reaksjoner: CaveMan
Gratulerer med nok en ny klokke ;)
TUSEN TAKK!!!!!!. :):):):) I det siste klarer jeg å få mye glede ut av de billigere klokkene. Det er jeg glad for. Før måtte det en klokke av de kjente, dyre merkene til at jeg skulle få glede av dem.. Rart hvordan sinnslidelsen klokkegal hele tiden forandrer seg. For noen år tilbake kunne jeg aldri tenkt meg å ikke ha en sub i min samling. Nå vil jeg ikke ha sub. ( neste måned kan det ha forandret seg igjen) hehe.. :);)