- Medlem
- 6. des. 2013
Selger en Steinhart Ocean 1 Vintage (O1V) kjøpt ny av meg direkte fra Steinhart i mars 2014. Flott modell med matt skive, kasse uten crown guards og med røde detaljer. Originallenka er praktisk talt ubrukt.
Jeg har kun benyttet O1V noen få ganger pga. nye klokker som tikket inn i fjor - og bruk av O1V har da primært vært med egenlaget skinnreim.
Selges som den ble levert fra Steinhart (lenke, ytterboks, innerboks, papirer). I tillegg medfølger original Steinhartspenne og Steinhartclasp (begge har inngravert "Steinhart") slik at du har stor frihet til å benytte det du vil av egne / 3dje part reimer og allikevel få et helhetlig uttrykk. I tillegg så legger jeg med en Natoreim i naturlig farget skinn. Selges for (solgt). Ta kontakt via PM. Takk.
Klokka er upolert.
Bilder av den aktuelle klokka med DIY-reima og Steinhartspenna:
Produktfoto som viser klokka med den originale lenka:
Clasp og spenne som medfølger:
Den aktuelle klokka:
Takk for titten.
Jeg har kun benyttet O1V noen få ganger pga. nye klokker som tikket inn i fjor - og bruk av O1V har da primært vært med egenlaget skinnreim.
Selges som den ble levert fra Steinhart (lenke, ytterboks, innerboks, papirer). I tillegg medfølger original Steinhartspenne og Steinhartclasp (begge har inngravert "Steinhart") slik at du har stor frihet til å benytte det du vil av egne / 3dje part reimer og allikevel få et helhetlig uttrykk. I tillegg så legger jeg med en Natoreim i naturlig farget skinn. Selges for (solgt). Ta kontakt via PM. Takk.
Klokka er upolert.
Bilder av den aktuelle klokka med DIY-reima og Steinhartspenna:
Produktfoto som viser klokka med den originale lenka:
Clasp og spenne som medfølger:
Den aktuelle klokka:
Takk for titten.
Redigert: