Var vist litt for tidlig ute med solgt her, en uheldig misforståelse med antatt kjøper. Får ikke håpe den re-aktiviseringen bryter med noen forum regler.
For salg en Steinhart Ocean One GMT med sort bezel insert.
Har en Seiko "Blumo" på vei inn, og da blir Steinhart overflødig.
Kjøpt av gg her på forumet desember 2014.
Klokken er ca 8mnd.
Boks/papirer/lenke med alle ledd/ 1stk nato Bond Regimental(Connery).
Holder tiden svært godt...+/- 2sek pr. 24timer.
Vanlige bruksmerker på kasse/lenke. Safir er feilfri. Noen bittesmå merker på bezel kanten mellom bezel og bezel insert, ikke skjemmende eller særlig synlig. Var opprinnelig en Blå/rød, men er byttet til sort bezel. Cyclops er også fjernet.
Disse er utsolgt fram til Juni, og jeg ser prisene er justert litt opp, så jeg setter denne til 3500; pluss frakt. Evt f2f i Kristiansand området.
Fikk ikke til å legge ut bilder med mobilen, bilder kommer iløpet av senkveld/morgen formiddag. Fram til da så kan bildet sendes på mail/mms.
For salg en Steinhart Ocean One GMT med sort bezel insert.
Har en Seiko "Blumo" på vei inn, og da blir Steinhart overflødig.
Kjøpt av gg her på forumet desember 2014.
Klokken er ca 8mnd.
Boks/papirer/lenke med alle ledd/ 1stk nato Bond Regimental(Connery).
Holder tiden svært godt...+/- 2sek pr. 24timer.
Vanlige bruksmerker på kasse/lenke. Safir er feilfri. Noen bittesmå merker på bezel kanten mellom bezel og bezel insert, ikke skjemmende eller særlig synlig. Var opprinnelig en Blå/rød, men er byttet til sort bezel. Cyclops er også fjernet.
Disse er utsolgt fram til Juni, og jeg ser prisene er justert litt opp, så jeg setter denne til 3500; pluss frakt. Evt f2f i Kristiansand området.
Fikk ikke til å legge ut bilder med mobilen, bilder kommer iløpet av senkveld/morgen formiddag. Fram til da så kan bildet sendes på mail/mms.
Redigert: