Trukket Steinhart OVM *TRUKKET*

Medlem
27. des. 2014
Tidlig 2015 modell legges ut for bytte.

Er interessert i bytte til siden, eller noe oppover(innenfor et par-tre tusen i første omgang).

Klokken er relativt strøken, med litt riper/hairlines på lenke, da spesielt på clasp. Dog ingen store hakk, som ikke kan fjernes ved polering/børsting.

Bare å tilby bytter. Er hovedsaklig interessert i en daily beater til å erstatte denne.

Original boks og lenke medfølger.

cKRAR5O.jpg

fF0dFbv.jpg

Bilder fra tidligere, lumeshotet fra her om dagen. Kan sende mer detaljerte bilder når noen kommer med et interessant tilbud.

Bump. Kommet mange forslag, men ingenting som har blitt noe av enda. :)

Særlig Helson Sharkdiver i bronse/messing, eller andre bronse/messing beatere er av interesse. Oris Aquis Date eller en Laco(evt andre) pilotur er også fristende. Men kom gjerne med hva som helst! :)

Bumper igjen. Fått mange forslag, men de interessante har gjerne uteblitt.

Tissot Seastar Powermatic 80, Certina DS Powermatic 80, tidligere nevnte Laco, Oris og Helson er noe av det jeg synes kan være interessant.

Liten oppdatering på klokkens tilstand også: har oppdaget to små "scuff marks" på malingen på bezel insert ca kl9-10 og 11. Ny insert koster 15 euro fraktfritt fra Steinhart om jeg husker rett, så burde ikke gjøre så mye forskjell. En beater skal vel uansett ha litt merker? :D

Bumper igjen, og åpner nå for rent salg. Kom med bud. :)

Ellers er nedskalering+penger min i annen diver/beater(gjerne med 22mm lugs) interessant.