Etter nøye overveielse, har jeg bestemt meg for å gå til det skritt å redusere antall klokker i klokkeboksen. I den anledning har jeg noen svært pent brukte Steinhart som vurderes solgt
Denne posten gjelder:
Steinhart Racetimer Blue Chronograph
Selv om dette er et helt nytt Steinhartur, ble det innkjøpt av en good guy her på sonen (forrige annonse her: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/steinhart-racetimer-blue-ny-pris-17273/ ). Jeg hadde tittet på uret siden det kom, men syns det var kjedelig å vente på at det skulle bli tilgjengelig hos Steinhart. Da dette ble tilgjengelig på TS var det bare å slå til. Denne klokken er nesten ubrukt, men må lide samme skjebne som de andre «annonserte» urene. Mange rimeligere ur skal bli til et ur i en høyere prisklasse.
Denne klokken leveres med originalrem, samt en blå/orange Nato som etter min mening gjør klokken meget fresh. Som sedvanlig har denne Steinharten samme gode byggekvalitet som de øvrige urene fra denne lille tyske produsenten.
Litt data:
Urverk: ETA Valjoux 7750 Elabore, Automatic, Swiss made
Diameter: 44 mm
Høyde: ca.16 mm
Vekt: ca.120 g
Lug width: 22 mm
Water Resistant: 5 ATM
Så er du klar for en retrolooking racingklokke er dette klokken for deg.
Ny pris på klokken er ca 7.700,- inkl mva og avgifter.
Jeg tenker meg en pris på 5.500,- + eventuell frakt. Vil du slippe frakt bor jeg i Drammensområdet.
Denne posten gjelder:
Steinhart Racetimer Blue Chronograph
Selv om dette er et helt nytt Steinhartur, ble det innkjøpt av en good guy her på sonen (forrige annonse her: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/steinhart-racetimer-blue-ny-pris-17273/ ). Jeg hadde tittet på uret siden det kom, men syns det var kjedelig å vente på at det skulle bli tilgjengelig hos Steinhart. Da dette ble tilgjengelig på TS var det bare å slå til. Denne klokken er nesten ubrukt, men må lide samme skjebne som de andre «annonserte» urene. Mange rimeligere ur skal bli til et ur i en høyere prisklasse.
Denne klokken leveres med originalrem, samt en blå/orange Nato som etter min mening gjør klokken meget fresh. Som sedvanlig har denne Steinharten samme gode byggekvalitet som de øvrige urene fra denne lille tyske produsenten.
Litt data:
Urverk: ETA Valjoux 7750 Elabore, Automatic, Swiss made
Diameter: 44 mm
Høyde: ca.16 mm
Vekt: ca.120 g
Lug width: 22 mm
Water Resistant: 5 ATM
Så er du klar for en retrolooking racingklokke er dette klokken for deg.
Ny pris på klokken er ca 7.700,- inkl mva og avgifter.
Jeg tenker meg en pris på 5.500,- + eventuell frakt. Vil du slippe frakt bor jeg i Drammensområdet.
Redigert: