Stilblogger

Det er som han sa selv "Jeg så muligheten i et umettet marked" Ikke vanskelig å hevde seg blant herrene i Norge når utvalget er så lite - det trengs nesten bare et kamerakurs og noen halvkule klær. Jeg personlig synes han ser tullete ut med pyntet overkropp kombinert med halvslække bukser og joggesko. Han burde i det minste lære seg å kneppe de dobbeltspente jakkene sine riktig.. Kjekk type da, det skal han ha!

Jeg personlig synes han ser tullete ut med pyntet overkropp kombinert med halvslække bukser og joggesko. Han burde i det minste lære seg å kneppe de dobbeltspente jakkene sine riktig..

+1!
Han burde også lære seg å tucke inn skjorten når man går med blazer. Personlig synes jeg også blazerne hans er for korte og han har jo en mil med Collar-gap.

Kult at noen starter en dedikert herremote blogg, men han har en del ting han må ta tak i før det blir veldig bra..
close-but-no-cigar.jpg

+1!
Han burde også lære seg å tucke inn skjorten når man går med blazer. Personlig synes jeg også blazerne hans er for korte og han har jo en mil med Collar-gap.

Kult at noen starter en dedikert herremote blogg, men han har en del ting han må ta tak i før det blir veldig bra..

+2

Jeg har sett verre, men de sparer seg som oftest bryet med å lage en dedikert blogg.

Ikke en ren blogg, men kanskje noe som kan inspirere: Manolo.se

Hvis ikke kan én også finne mye inspirasjon på Styleforum - mens style forums and reviews, litt for stort forum etter min smak, og til tider kan mange av postene bære preg av arroganse(ikke noe TS-etiquette).

Har startet ett lite prosjekt selv hvor jeg kommer til å poste bilder som jeg syns er tøffe/inspirerende og trenger sårt litt kritikk og hva som bør endres/forbedres :) Til nå er bildene ganske random og mer som "fyllmateriale", ideen er at bilder skal postes daglig med linker til informasjon om hvor man kan lære mer om subjektet/kjøpe det osv.

Det kan fort komme litt bilder fra TS også da det er mye fint her inne :) Så om noen føler seg missbrukt eller lignende så vennligst ta kontakt så jeg kan få slettet det fortløpende :)

Siden heter forresten Norwegian Generosum(Gentleman), ja ett noe rart navn men det ble bare sånn :cool:

Har startet ett lite prosjekt selv hvor jeg kommer til å poste bilder som jeg syns er tøffe/inspirerende og trenger sårt litt kritikk og hva som bør endres/forbedres :) Til nå er bildene ganske random og mer som "fyllmateriale", ideen er at bilder skal postes daglig med linker til informasjon om hvor man kan lære mer om subjektet/kjøpe det osv.

Det kan fort komme litt bilder fra TS også da det er mye fint her inne :) Så om noen føler seg missbrukt eller lignende så vennligst ta kontakt så jeg kan få slettet det fortløpende :)

Siden heter forresten Norwegian Generosum(Gentleman), ja ett noe rart navn men det ble bare sånn :cool:

Herlig initiativ, @Salvesen!

Pros:
- Meget bra innhold ;)
- Fint med inndeling av de ulike kategoriene

Cons:
- Litt plagsomt at header'en følger deg etter som man scroller nedover på siden.
- Foretrekker en "mykere" font i en svakere farge, ala en mørkere gråtone
- Heller ha en "back to top" knapp som følger deg nedover i stedet for at alle kategoriene følger etter

Tror nok flere av TSerne bare blir smigret hvis du ønsker å publisere bildet deres, men en PM skader ikke ;)

Stå på!

Redigert av en moderator:
Pros:
- Meget bra innhold ;)

Cons:
- Litt plagsomt at header'en følger deg etter som man scroller nedover på siden.
- Heller ha en "back to top" knapp som følger deg nedover i stedet for at alle kategoriene følger etter

1+ Bra jobba. Dette kan vi like! Jeg kommer nok til å følge med videre :)

Herlig initiativ, @Salvesen!

Pros:
- Meget bra innhold ;)

Cons:

Tror nok flere av TSerne bare blir smigret hvis du ønsker å publisere bildet deres, men en PM skader ikke ;)

Stå på!

Slenger på meg denna, kommer til å følge med! MEN, og det er et ganske stort men, den headeren som følger deg når man scroller nedover på siden er veldig forstyrrende. Ellers superb! :D

Ikke for å bitche om opphavsrettsregler, men denne ansvarsfraskrivelsen ville vel ikke holde "in court"
Så om noen føler seg missbrukt eller lignende så vennligst ta kontakt så jeg kan få slettet det fortløpende
(Du skriver vel i stort sett med samme ordlyden på siden)

Bryter den sikkert daglig selv men om du satser på å nå et større publikum kan det vel reellt bli noe leven, eller enda verre hvis du en gang tenkt deg trekke inn reklame-$.
Men for all del, ta det med en klype salt, jeg bare tenker høyt @Salvesen

Skille

Where are my manners. Stilig innhold!

Ikke for å bitche om opphavsrettsregler, men denne ansvarsfraskrivelsen ville vel ikke holde "in court"

(Du skriver vel i stort sett med samme ordlyden på siden)

Bryter den sikkert daglig selv men om du satser på å nå et større publikum kan det vel reellt bli noe leven, eller enda verre hvis du en gang tenkt deg trekke inn reklame-$.
Men for all del, ta det med en klype salt, jeg bare tenker høyt @Salvesen

Skille

Where are my manners. Stilig innhold!

@adamskater ja jeg er klar over det og prøver å holde meg så "ren" som mulig med å gi "kudos" til de som har postet orginalbildet(ikke alltid det heller, men jeg nevner den jeg har hentet det i fra) og spiller med åpne kort ift at bildene er lånt og at jeg tar dem vekk om en skulle ønske det.

Det er jo ikke helt god fisk, men iallefall bedre enn ingenting tenker jeg :) Det hadde ikke blitt rare greiene om jeg skulle laget en med kun mine bilder dessverre :/ Klart, kommer det mye negativt ut av dette ryker den fortløpende, det er absolutt ikke det jeg ønsker med den :)

Takk forresten, alle sammen :) Headeren får en ny løsning i morgen så får jeg se. Liker den litt som den er også, men ser poenget :)