Stilig plakat?

Litt spesielt at de tar med Apple Watch og ikke den første smartklokken er det ikke?

Finner det mest graverende at 1969 blir markert med en Heuer. Fin klokke det altså, men her burde det strengt tatt vært en El Primero, eller til nød en Seiko chronograph, eller en Breitling chrono caliber 11.;)

Timex var først med det som vel i dag kalles smartklokke. Data fra Outlook ble overført til klokken. Dette var i 94/95.

Nokia hadde hadde Communicator på slutten av forrige århundre. 98 kom vel første modell.

MP3 spilleren var først laget av mange andre, men Apple fikk den "stueren", grunnet din proprietære kryptering som gjorde at bruker ikke kunne benytte enheten til å flytte musikken fra et sted til et annet. På denne tiden var man en kriminell om man hadde en mp3-fil.

Derimot har Apple alltid vært best til å skape blest og entusiasme omkring middelmådige produkter! Det kan ingen ta fra dem!

Plakaten var i alle fall kul. Timex Datalink fant jeg ikke! Kul for det!
:cool:

Ingen som reagerte på en Glashütte Original Senator Navigator fra..... 1924!!! Det er sterkt, Glashütte Original ble stiftet i 1994. Eller en Parmigiani fra 1950. De kom vel i 70-årene, tror jeg. Og den AP-en fra 73 er vel strengt tatt ikke noen RO, men en ROO. Og den Speedmasteren fra 1965 (som egentlig kom i 57) likner ikke på noen Speedy jeg har sett før.

Reagerte litt på Speedmasteren selv. Regner med at de valgte året den faktiske måneklokken kom, referanse 145.012 som var først på månen. Det er vel også nødvendig med litt stilisering for at subdials faktisk skal vises på et slikt bilde.