Stipendsmellen

Medlem
27. des. 2014
Innlegg
459
Som student er det ikke alt for ofte en har råd til de "store" investeringene - men med 20k fra lånekassen på bok ble det en liten økonomisk påkjenning fra en Good guy her på TS. :cool:

0Z5BsMi.jpg


Og her blir merket avslørt..
MDK4yXT.jpg


Ooooog.. Longines Maser collection chrono og en haug av tall i ref. som ingen gidder å huske på.
7raFVuK.jpg


Obligatorisk ws
p4ZDEkn.jpg


Vanskelig å få frem spillet i skiven. Herregud så mye fetere på ekte enn på bilder!

Takk for meg. Og velkommen suppemiddag i 1 måned. :cool::cool::cool::cool: Verdt det.
 
Gratulerer med en fin klokke! Flott at stipendet fra Statenslånekasse kommer til nytte!:D

Mitt stipend gikk i sin tid til en super fantastisk stereo fra Pioneer, men det mange år siden!;)
 
Gratulerer med fin Longines - og en meget god prioritering. Mitt studielån ble stort sett drukket opp, jeg burde heller brukt pengene på klokker :D
 
Grattis med flott Longines! Suppe skal man ikke kjimse av, og nå er det jo snart suppe-ingrediens-sesong så det der går nok veldig bra :eek:
 
Nå skal det sises at suppe er næringsrikt og slankende(for de som ønsker det.) I tillegg veldig godt! Nok om det, gratulerer med nytt ur! Enig i at slike skiver tar seg bedre ut i virkeligheten.
 
Gratulerer. Neste måned er mitt studielån ferdig nedbetalt. Startet å betale i 1990 ...
 
Gratulerer så mye med den flotte MC'en fra Longines. :)
Jeg vet at Carl har tatt godt vare på den etter at han overtok den fra meg.
Så nå har du komplett eier-historikk fra den ble tatt ut første gang.
Vel verdt noen måneder med havregrøt og vann. :D