Stjålet/mistet Omega Speedmaster 3210.5000

Medlem
20. mai 2012
Sted
Bodø
Da er det bare å innse. Min kjære Speedmaster er savnet. På reise mellom Ski stasjon via Oslo S og Oslo lufthavn på tur til Bodø ble Speedyen min enten mistet eller rett og slett stjålet fra armen min. Har vært i kontakt med Hittegods på Gardermoen og NSBs hittegodskontor uten hell. Nå er saken anmeldt til Politiet. Klokken er av typen Omega Speedmaster 3210.5000 med en brun custom made skinrem (straps by Ruus i Bodø). Er det noen som har tips til hva man bør foreta seg i en slik situasjon? Klokken er selvfølgelig forsikret, men ønsker mest av alt å få klokken tilbake. selv om sjansen for det virker minimal.
Link til instagrambilde av klokken:

https://instagram.com/p/2oB-lOwofh/?taken-by=sindreboto

Synd å høre at slikt skjer!

Tok du av deg uret gjennom sikkerhetskontrollen på OSL, og eventuelt tok du det på deg igjen rett etter passering av "biiiperen"? Det blir spesielt advart mot tyveri på dette punktet, og spesielt nå i fellesferien hvor det ofte er mange mennesker som reiser. OSL kan eventuelt sjekke video i etterkant om du husker tidspunktet du passerte på.

Får håpe det ordner seg for deg. Selv med forsikring har gjerne affeksjonsverdien på uret høyere betydning enn akkurat pengene.

Triste saker! En klokke man er glad i er verdt mer en forsikrings pengene, men enda surere hadde det vært om den ikke var forsikret.