Stoppeklokke fra krigen, verdi?

Hei. Det var et flott stoppur. Vanligvis er disse kun verdt et par tre hundrelapper.
Men denne er brukt av tyskerenes Kriegsmarine og appelerer til en bredere gruppe samlere.
Prismessig er jeg noe usikker, men noen tusenlapper er det nok. Send meg gjerne en PM om du
har en prisidè og vurderer et salg:)

Denne klokken treffer jo to samlermarkeder samtidig og jeg tror defintivt militaria-siden er den som betaler best. Har en kompis som samler på slikt og tyske ting vil alltid ha høy verdi ettersom det meste ble destruert etter krigen av naturlige årsaker. Bare søk etter prisen på en original SS-dobbeltdekalhjelm og prisene blir fort en Rolex :) Kan vel være en idé å høre med Dereks Militaria, vet ikke om han fortsatt driver med kjøp og salg, men han har defintivt peiling på hva uret kan være verdt :)

Nå har jeg bare sett baksiden, skiven er vel så viktig, tipper dette er en relativt tidlig Junghans, disse ligger på 3-5000,-
Tom.

My bad, ser nå forsiden også. Dette er en relativt uvanlig tidlig stoppeklokke for hele kriegsmarine før- og under krigen. Du må poste bilder av aktuelle klokke både foran- og bak, helst fra urverk også.
Tom