Stor klokke artikkel i nyeste Kapital over 5 sider!

Medlem
18. mai 2009
Sted
Oslo
Megler kjendis Nordvik forteller om sin samling Rolex og Patek, formannen i Nurk om sin, og bilder fra Bjerke mv.. Hyggelig lesning!

Regards :)
AW

Da vet jeg hva jeg skal lese til kaffen når jeg kommer på jobb i morgen tidlig :D

En liten lesestund på Narvesen før jobb i dag :D Flott artikkel, tror mange vil kjenne seg igjen i Norviks tanker (om ikke akkurat prisklasse). Han viser fram både helgull Daytona, PP og noen sjarmerende vintage-ur. Dag forteller litt om NURK og Rolex.

Verdt 5 minutter av livet ditt, men ikke kjøp Kapital kun for denne artikkelen.

Jeg setter pris på om en med scanner kjøper bladet og kanskje laster opp artikkelen :)

Hadde tenkt til å kjøpe bladet idag, men gjør enten som Anders, eller så håper jeg noen her inne ikke er like gjerrige som meg:)

Jeg setter pris på om en med scanner kjøper bladet og kanskje laster opp artikkelen :)

Hadde tenkt til å kjøpe bladet idag, men gjør enten som Anders, eller så håper jeg noen her inne ikke er like gjerrige som meg:)

+1.
Det hadde vært supert hvis noen kunne skannet artikkelen og delt den på forumet:)

Ja, Hegnar er normalt veldig glad i kopiering og elektronisk spredning av sitt trykte materiale:p:p Se gjerne side 14-19 i samme blad, artikkelen om medieovervåkningsbyråene...

Nå pleier nå kapital heldigvis å være et greit nok blad selv uten klokkesaker, så tror det skal gå riktig så fint å handle dette i løpet av dagen :p.

Eneste inntrykket jeg har av hegnar er gjennom forum.hegnaronline og det er ikke så bra:p Så litt elektrisk spredning har han nok bare godt av:) Får vel kjøpe bladet da... Så har jeg noe å gjøre på jobb ikveld:)

Leser De ikke finnansavisen ?

Abonnerer ikke selv, men forsøker å alltid få med meg avisen på jobb i en pause. Spesielt lederene til hegnar kan være fantastisk underholdende, på godt og vondt, å lese.

Man kan si mye om Hegnar, men mannen er ikke bekymret over hvorvidt det han skriver (eller sier) er politisk korrekt eller ikke. Og det er behagelig oppfriskende.

Man kan si mye om Hegnar, men mannen er ikke bekymret over hvorvidt det han skriver (eller sier) er politisk korrekt eller ikke. Og det er behagelig oppfriskende.

Det er jo fordelen med å være en gretten gammel gubbe. Alltid interessant å høre hva Hegnar, Valebrokk, Apenes, Willoch & Co har å si. De er på eller over høyden, og har ingen interesser å beskytte utover å si det som de ser det. Oppskriften på forfriskende.

Anders; tror ikke Hegnar noen gang har tatt slike hensyn. Han har mistet mange venner, sikkert de fleste, pga. sine ledere og artikkelserier i Kapital og FA :)

Utrolig oppfriskende. Om bare flere kunne være like frittalende.

Skal kjøpe Kapital sporenstreks.

Dere kapitalister............

Noen som vet om artikler som denne dukker opp på nettutgaven etterhvert som det kommer et nytt nummer, kan i så tilfelle tenke meg å vente noen dager i stedet for å kjøpe bladet nå. Er ikke helt min gate i utgangspunktet, men svelger alt klokkerelatert rått!