Storm

Medlem
30. mai 2012
Er det noen som kjenner til klokkemerket Storm og kan si noen ord om det, erfaringe, etc.....?
Skulle hatt meg ei klokke til litt finere bruk, noen med anbefalning til spesifikk modell, får noe rabatt på storm og derfor begrenser spm seg til dette merket;)

Er det noen som kjenner til klokkemerket Storm og kan si noen ord om det, erfaringe, etc.....?
Skulle hatt meg ei klokke til litt finere bruk, noen med anbefalning til spesifikk modell, får noe rabatt på storm og derfor begrenser spm seg til dette merket;)
Storm er såvidt jeg vet en leverandør av moteklokker (og smykker, parfymer, briller og andre accessoarer) og faller derfor utenfor det jeg pleier å se på.

STORM is renowned for its exclusive watches and distinctive stylish fashion accessories. In addition to an extensive range of watches and jewellery STORM also offer bags, wallets, fragrances and eyewear.

Ikke min greie men det betyr overhodet ikke noe som helst, finner du en modell du vil ha og har rabattmuligheter er det bare å slå til..