Trukket Strøken Panerai PAM 423 (Bjerke) luftes for bytte. Komplett.

Medlem
18. aug. 2015
Sted
Oslo
Oppdatering 5/1: Bytte iverksatt.

Det er ikke mange uker siden jeg "oppdaget" Panerai, men da korken løsnet endte jeg like greit opp med å kjøpe to PAM i samme uke.. PAM 312 har endt opp som "beater", og 423 var tenkt for penere anledninger. Men selv om jeg digger gull-viserne, sandwich-dial og 47mm størrelsen, klarer jeg ikke HELT å slå meg til ro med dette uret, så jeg lufter rett og slett 423 for byttehandel mot noe annet spennende.

Den aktuelle PAM423 er kjøpt på Bjerke i 2013, og er komplett med bokser, sertifikat og original kvittering. Har vært meget pent brukt og har kun uunngåelige hairlines. Her er bilder fra i morges:

IMG_1077.jpg

IMG_1078.jpg

Jeg har noen ganske spesifikke ur på ønskelisten, men er åpen for andre forslag også - både opp og ned (ikke Breitling eller Tag Heuer). Men hvis du har en av disse og har lyst på en vakker Panerai i den "riktige" størrelsen, håper jeg du lar høre fra deg:

- Glashütte Original PanoMatic Lunar (grå eller blå skive)
- ICW Portuguese Automatic 7 days, helst sort skive (men hvis noen sitter på en hvit gull m/grå...let me know)
- Speedmaster Apollo 11 45th anniversary LE (311.62.42.30.06.001)
- Rolex Explorer II (216570)

Kun interessert i bytte i strøkne, komplette ur. Jeg foretrekker handel F2F i Oslo eller nærområdet. Har ikke vært så lenge på TS, så har bare rukket å få noen få GG-referanser, men håper det ikke er til hinder for et spennende nytt ur/år! :)

Takk for oppmerksomheten!

Redigert: