Strøken service fra STOWA

EBenz

Støttemedlem
Medlem
28. feb. 2011
Sted
Oslo
Fikk en innskytelse om at jeg skulle ha en litt pimpet men dog enkel allround klokke. En ganske ambisiøs målsetting gitt at det heller ikke skulle koste alt for mye penger:) I alle fall, og ut fra at det ikke allerede befinner seg en flyger i klokkeboksen, ble valget en STOWA Flieger.

Ulike varianter ble vurdert ut fra bildene på nettsiden, men konklusjonen var ikke helt enkel. Nodate var en nobrainer og jeg synes skiven ble for naken uten logo, så fortsatt enkelt valg. Så kom problemet, i og med at uret skulle være litt pimpet ønsket jeg løkkrone, mens logoklokken uten dato kommer bare med logokrone, hmmm.

Løsning: Litt mailutveksling og så ble bestilling lagt på logoklokke uten dato, men hvor de skifter kronen (no problem sir:D) toppet med en lys krokorem og foldespenne. Stor tro på det oppsettet, blir spennende å se det i real life...

Valg av rem skapte imidlertid nye utfordringer hvor STOWA igjen kom med en strøken løsning. Salg av krokoremmer over landegrensen på deklareres særskilt, CITES. Dette sammen med særlige Fed Ex regler gjør at rem og klokke må sendes i to forskjellige kanaler og ikke nødvendigvis ankommer mottaker samtidig. Løsningen blir da: "vi sender med en vanlig rem på klokken sånn at du kan bruke den med en gang, og forøvrig tilpasser vi krokoremmen til dine oppgitte mål slik at den blir riktig satt opp med tilhørende foldespenne."

Service og oppfølging som så langt fortjener honnør, så håper jeg leveransen står i stil når den engang kommer ultimo januar 2012........huff det ble lenge:(

Hyggelig at du har en god erfaring og deler det.

Selvom jeg nå fikk lyst til å bestile noe kravstort fra stowa, haha. Bare for å se om de gir meg samme service.

P

Dette var godt å høre.:D
Har lest flere plasser at de er gode på service.
Det er vel lettere i et firma med rundt 10 ansatte.:)
Har forsåvidt også lest om forsinkede leveranser som har skapt noe frustrasjon.;)
Håper dette ikke vil gjelde deg.

Husk å poste bilder av klokken når den kommer.:)

Kjekt å høre, skal kjøpe en Stowa Marine til min fars bursdag om noen måneder. Skal legge inn orderen snart, og selvom jeg ikke skal ha noe spesielle custom greier er det fint å vite at servicen er "top notch" skulle noe skje. :)