Nå har jeg ikke mottatt lenken, ennå. Men fikk beskjed i dag om at den var ferdig. Om @Superlite er fornøyd med sitt arbeid, så er nok jeg storfornøyd. Men husk på å ha noen ekstra ledd, eventuelt litt å gå på, på låsen. Den blir jo litt kortere
Prisantydning, ca. 2.000,- så jeg tror ikke det er noe å spare på å sende til Hong Kong, Et annet pluss er at man slipper alle papirer ved ut/innførsel.
Kona elsker denne 33 år gamle klokka og den brukes til alt. Da er det utrolig behagelig å kunne sende kokka til service og få 2 års garanti. Det er det mange i Norge som kan gjøre.
Jeg har i et par år vurdert å sende lenke til Østen for oppstramming, men pga. papirarbeid, tid og litt engstelse har jeg latt være.
Da er det utrolig deilig å bare poste en liten pakke til Oslo. Takk igjen.
Jeg fikk min i posten før helgen og lenken har blitt riktig så stram og fin. Den har faktisk blitt ca en cm kortere og hadde den blitt kortere hadde den ikke passet...
Flott utført arbeid og kan trygt anbefales.
+1 når det gjelder å være fornøyd med lenkestrammingen til @Superlite. Jubilèen til madammen ble riktig så bra selv om utgangspunktet så dårlig ut. Nu er den klar for tjeneste i noen år til. Takk!