Trukket Straton Speciale Meca-Q

Medlem
24. mai 2020
Sted
Jæren
Solgt på auksjon på Klokkeriet!

Selger en av verdens kuleste kronografklokker for å kunne forsvare og finansiere noe nytt. Klokken befinner seg på Nord-Jæren.
Bud ønskes :) :)

Har ikke veldig lyst å selge denne, men for å kunne forsvare nytt kjøp bør noe gå. Om du har én av følgende og er interessert i å bytte (med eventuelle mellomlegg) gi gjerne en lyd. I ønsket rekkefølge:

• Seiko SPB243
  • Seiko SSC757
  • Seiko SPB155 / SPB211
  • Seiko SNE569 / SNE571
  • Seiko SRPC35 / SRPC41
... "Alt" annet kan være av interesse, eneste krav er 200m vannbestandighet og skrukrone. Jeg har allerede en modifisert SNE545 som oppfyller "dykker"-kravet, så det er noe nettere og penere jeg er ute etter. Noe som går til skjorte og bading. Intet krav om mekanisk urverk, liker veldig godt solcelledrift.
Ikke G-Shock.

Jeg er enten andre eller tredje eier etter det jeg vet, og klokken bærer preg av bruk slik en brukt klokke skal. Riper på mellomste lenkeledd jamnt over, og klassiske skrivebordsskraper på spenna. Kassen er DLC-belagt og ser mye bedre ut, men ikke flunka ny. Glasset ser ripefritt ut for mitt øye. Kommer med opsjonell lenke som sitter perfekt på mitt håndledd, men har ikke ekstra ledd. Justerbar spenne er på innerste hakk, så er noen mm å gå på.
Følger også med to perforerte skinnreimer i racing-stil; blå og svart, begge med oransje kontrastsøm og innerside, og en todelt nylon-reim i turkis, blå, og rød. Samtlige er Straton-merket. Bredde 22mm.
Leveres i hendig Straton-skinnetui.

Ønsker 3500,-
Åpen for bud og bytteforslag.

P.S.: Dette er den blå varianten, ser veldig svart ut i kvelds- og innelys. Mye mer blå i sollys.
P.P.S.: Vil dessverre kun bytte opp for modeller på listen pga. stramt budsjett. :)
oUAT6gp.jpg

YpOh5VD.jpg

Nl5qXju.jpg

0t0BjpQ.jpg

Redigert: