Strekk i Sub lenke 93150

Medlem
27. aug. 2013
Sted
Oslo
Hei!
Jeg ser dette tidligere har vært diskutert, men det er ett par år siden (tror jeg).
Har en flott Rolex 168000, men lenken har fått noe strekk med årene.

Er det noen kloke hoder som har noen andre alternativer her enn å kjøpe ny hos AD. Fikk pris hos Saastad på 11.000 ved rent kjøp og 6.600 ved å levere inn den gamle lenken.

Setter pris på alle tips som må finnes der ut! :)

Ole

Edit: Strekket er i "alle" leddene.
Edit 2: Så at det var en annen post for ikke lenge siden rundt dette tema. Beklager så mye, men da kan man se bort fra denne post.

Redigert:
Ta kontakt med Roger, nick "rsvei", han restaurerte min gamle lenke til SeaDweller. Har han tid- og tar jobben blir du fornøyd.
Tom.

Tusen takk for tips! Jeg sendte han en melding for ett par dager siden, men venter på svar (som sikkert kommer om litt). Da jeg har forstått at flere er interessert i dette, poster jeg resultat så fort jeg har dette.

Takk igjen for innspill! :)

Merkelig.... Da jeg sjekket med Lervik for et par måneder siden kostet en 93150 med endeledd 9400,-
Det innbytte systemet Saastad nevner virker interessant, har du dette på mail eller var det en samtale?

Merkelig.... Da jeg sjekket med Lervik for et par måneder siden kostet en 93150 med endeledd 9400,-
Det innbytte systemet Saastad nevner virker interessant, har du dette på mail eller var det en samtale?

Ja, syntes også dette var noe høy pris da jeg tidligere har hørt rundt 9000,-
Fikk denne informasjonen på mail her i slutten av forrige uke. Der står det at ny lenke er 11k, men dersom jeg bytter inn min gamle får jeg 40% avslag, altså 6.600,-

Men jeg er spent på å høre hva Roger (rsvei) kan gjør, så jeg venter i spenning på svar fra ham... :)

Holder dere som sagt oppdatert videre her....